Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Geloof jij in God?

Ga naar beneden 
+2
Octavius
Darlene
6 plaatsers
AuteurBericht
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Geloof jij in God? Empty
BerichtOnderwerp: Geloof jij in God?   Geloof jij in God? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 8:23 pm

Nou eigelijk is de titel erg duidelijk. Geloof jij in God? En bij nee, waarom niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Geloof jij in God? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geloof jij in God?   Geloof jij in God? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 9:14 pm

Ik geloof niet in God.
Het is niet dat ik niet wil geloven dat er niks groters is, mischien iets beters.

Het is gewoon het feit dat ik me niet wil binden aan bepaalde restricties die een geloof met zich mee brengt.

Daarnaast ben ik niet overtuigd dat er een God bestaat of ooit heeft bestaan, voor de hele bijbel zijn geen concrete bewijsstukken gevonden.

Daarnaast, als ik een shit dag heb, geef ik god niet de schuld, dan hoef ik hem ook niet te prijzen als het mij een dag voor de wind gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

Geloof jij in God? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geloof jij in God?   Geloof jij in God? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 9:18 pm

Nou nee, niet in de monotheistische god nee. Ik vind die stom, gewoon buitengewoon dom voor iemand die alles weet en alles heeft gecreeerd [sorry, andere computer, geen trema ><]

Ik heb er echt moeite mee om te geloven dat er nog iemand daarboven is, daarom geloof ik gewoon lekker in Moeder Aarde, of in mezelf. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Geloof jij in God? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geloof jij in God?   Geloof jij in God? I_icon_minitimevr dec 11, 2009 8:16 pm

Ik geloof niet echt, maar ik wil wel geloven dat er iets is. Ik bedoel, we waren er niet opeens allemaal. Maar door wie en hoe, is voor mij een vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Geloof jij in God? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geloof jij in God?   Geloof jij in God? I_icon_minitimeza dec 12, 2009 3:37 am

Ik geloof niet in God in de katholieke zin van het woord waar velen hier toch meteen aan denken bij het woord God.
Ik geloof wel in de God en Godin van het Wicca-geloof.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Arthur
Dreuzel
Arthur


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 31-12-09

Geloof jij in God? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geloof jij in God?   Geloof jij in God? I_icon_minitimedo dec 31, 2009 2:40 pm

Nee, want ik geloof niet echt dat er iemand is die het bestuurd. In DIE zin dus, of ze er zijn, ja, daar valt aan te twijfelen, maar ik denk het niet. Het zou wel kunnen dat ze in de hemel of hel zijn, maar dat we ze gewoon niet zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geloof jij in God? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geloof jij in God?   Geloof jij in God? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geloof jij in God?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Dagelijkse Praat :: Religie & Spiritualiteit-
Ga naar: