Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hoeveel uur kijk jij per dag TV?

Ga naar beneden 
+3
SeverusSnape
Riku
Morgause Faie
7 plaatsers

Hoeveel?
Minder dan 1
Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Vote_lcap57%Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Vote_lcap
 57% [ 4 ]
1-2
Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Vote_lcap43%Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Vote_lcap
 43% [ 3 ]
2-3
Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Vote_lcap0%Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Vote_lcap
 0% [ 0 ]
3-4
Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Vote_lcap0%Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Vote_lcap
 0% [ 0 ]
Meer dan 4
Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Vote_lcap0%Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Vote_lcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7
 

AuteurBericht
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Empty
BerichtOnderwerp: Hoeveel uur kijk jij per dag TV?   Hoeveel uur kijk jij per dag TV? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 9:30 pm

De titel zegt het al. Kijk je gemiddeld per dag maar een uurtje TV? Of leef je voor de televisie? Of kijk je totaal niet?




Ik kijk meestal een uurtje TV, er is niet zoveel interessants op TV als ik thuis ben en tijd heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
2e jaars
Riku


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam-like

Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel uur kijk jij per dag TV?   Hoeveel uur kijk jij per dag TV? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 9:33 pm

Ik kijk af en toe 4 uur per dag TV en de rest van de week helemaal niet. Het is een beetje afhankelijk van verschillende factoren.
- Huiswerk?
- Vervelen?
- Toevallig beneden komen als er een leuk programma is?

Ik heb dus niet bepaald een gemiddelde hoeveelheid tijd die ik per dag voor de TV doorbreng... misschien als ik series die ik op het internet mee zou nemen in de berekening dat er nog wat uit zou komen, maar zelfs dat ik zo onregelmatig dat er niets over te zeggen valt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sindraa.livejournal.com
SeverusSnape
1e jaars
SeverusSnape


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind

Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel uur kijk jij per dag TV?   Hoeveel uur kijk jij per dag TV? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 9:41 pm

Ik kijk meestal tussen de 1 a 2 uur tv per dag.
Dat is dan meestal tussen vijf en zeven uur s'avonds.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magnificent4.actieforum.com/forum.htm
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel uur kijk jij per dag TV?   Hoeveel uur kijk jij per dag TV? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 11:53 pm

1 á 2 Uren kijk ik tv per dag, maar dan eigenlijk alleen een DVD'tje of zo iets. Maar soms ook helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel uur kijk jij per dag TV?   Hoeveel uur kijk jij per dag TV? I_icon_minitimema dec 14, 2009 7:52 pm

Ik ook 1 of 2 uurtjes, ik zit meer achter mn laptop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel uur kijk jij per dag TV?   Hoeveel uur kijk jij per dag TV? I_icon_minitimema dec 14, 2009 9:59 pm

Actief of passief? Want ik zit wel enkele uren per dag in de zetel terwijl de tv opstaat, maar de minuten dat ik écht actief kijk kan je denk ik op twee handen tellen Smile Aangezien ik altijd met m'n laptop op schoot zit en dat véél interessanter vind dan alle zever die ze op tv tonen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Arthur
Dreuzel
Arthur


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 31-12-09

Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel uur kijk jij per dag TV?   Hoeveel uur kijk jij per dag TV? I_icon_minitimedo dec 31, 2009 2:53 pm

Per dag minder dan 1, behalve als er een goede film op is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoeveel uur kijk jij per dag TV? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoeveel uur kijk jij per dag TV?   Hoeveel uur kijk jij per dag TV? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoeveel uur kijk jij per dag TV?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Naar welke film kijk jij uit?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Dagelijkse Praat :: Radio & TV-
Ga naar: