Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tijdschriften

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Tijdschriften Empty
BerichtOnderwerp: Tijdschriften   Tijdschriften I_icon_minitimedo dec 10, 2009 11:45 pm

Vertel hier welke tijdschriften je altijd leest. Koop je ze los, of heb je een abonnement op een tijdschrift?

Ik heb een abonnement gehad op de Kijk!, maar dat was ik na een jaar helemaal spuugzat. Ik vond de complottheorieën altijd leuk om te lezen, en de artikelen over geschiedenis, maar soms had ik een uitgave die bijna alleen over wetenschap en techniek ging. Best leuk, maar toch boeide mij dat niet zo.

Verder koop ik elke maand de Aardschok en de Rocktribune. Tijdschriften over metal en consorten, heerlijk om te lezen vind ik zelf. Ook leuk dat allebei de tijdschriften een andere kijk hebben op bepaalde artiesten of nieuwe uitgaven. Ze geven niet allebei hetzelfde uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
2e jaars
Riku


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam-like

Tijdschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijdschriften   Tijdschriften I_icon_minitimevr dec 11, 2009 3:52 pm

Wekelijks komt de Donald Duck door de brievenbus. [het abbo staat eigenlijk op m'n moeder's naam]
Maandelijks komt de Donald Duck Extra door de brievenbus [het abbo staat op de naam van m'n zusje]
Maandelijks komt de TamTam door de brievenbus. [van mij! Zelfs al kan ik gezien mijn leeftijd eigenlijk geen WNF-ranger zijn]
2 maandelijk komt de Aniway door de brievenbus... en dat is ook het enige tijdschrift wat echt van mij is. Niet alleen omdat ik het abbo zelf betaal. Het is een blad over Animé en Manga en andere dingen uit Japan. Niet ieder blad is even interessant, maar het is leuk genoeg om m'n abonnement aan te houden.

Een aantal jaren gelden had ik ook nog een abbo op de Katrien, maar ze begonnen weer van voor af aan uit te geven, dus dat werd uiteindelijk opgezegd.
Daarnaast kocht ik lange tijd de WITCH, maar met het stoppen van de Nederlandse uitgaves is dat ook afgelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sindraa.livejournal.com
 
Tijdschriften
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Krijsende Krot :: Boeken-
Ga naar: