Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 RPG aanmeldingstopic

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

RPG aanmeldingstopic Empty
BerichtOnderwerp: RPG aanmeldingstopic   RPG aanmeldingstopic I_icon_minitimezo dec 06, 2009 6:28 pm

Hier kun je een RPG aanmelden die Film & TV gerelateerd is.

Als je een RPG wilt aanmelden, vul dan het volgende lijstje in:

Code:
[i]Naam:
Leeftijd:

Naam RPG:
Waar gaat je RPG over:

Hoeveel RPG ervaring heb je:
Heb je al eens eerder een RPG gestart:[/i]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

RPG aanmeldingstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG aanmeldingstopic   RPG aanmeldingstopic I_icon_minitimedi dec 08, 2009 12:47 am

Naam: Morgause Faie
Leeftijd: 14

Naam RPG: 'Future' stands for Solitude
Waar gaat je RPG over: Je bent een jong persoon van 14-24 jaar. Je woont in het jaar 2600. Op een mooie dag word je wakker, niet in je eigen huis, of waar je normaal ook slaapt, maar op kale, verschroeide aarde. Niets om je heen leeft, je bent helemaal alleen. Na even zoeken vind je anderen, maar jullie zijn niet met veel. Jullie moeten het zien te overleven, niet alleen in de zin van voedsel en onderdak vinden, maar ook met elkaar. En wat is er in godsnaam gebeurd met de rest van de wereld..?

Hoeveel RPG ervaring heb je: Tja ;]
Heb je al eens eerder een RPG gestart: Jawel
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin Ownd98
3e jaars
Robin Ownd98


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 06-12-09
Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.

RPG aanmeldingstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG aanmeldingstopic   RPG aanmeldingstopic I_icon_minitimedi dec 08, 2009 6:50 pm

Naam: Robin Ownd98
Leeftijd:11

Naam RPG: New Earth
Waar gaat je RPG over: Een jongen van 15 jaar oud ontdekt een poort naar een nieuwe dimensie. Maar in die dimensie is alles juist omgekeerd. Oorlogen=vrede, kus=haat, enz. Dit zorgt voor nare problemen. Als hij de poort terug vind naar de normale wereld komen een vreemde wezens mee die de aarde willen vernietigen. Daarom gaat hij opzoek naar de andere dimensie samen met vrienden om de aarde de reden. (Hier begint het RPG verhaal.)

Hoeveel RPG ervaring heb je: Veel
Heb je al eens eerder een RPG gestart: Nee, ik heb het nog nooit gedaan omdat ik nooit een goed onderwerp vond maar dit schoot me de binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frankie
3e jaars
Frankie


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ergens.

RPG aanmeldingstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG aanmeldingstopic   RPG aanmeldingstopic I_icon_minitimevr dec 11, 2009 8:07 pm

Naam: Frankie.
Leeftijd: 17.

Naam RPG: Survival Tour.
Waar gaat je RPG over: Een groepje vrienden die net van school af gaan, hebben vastbesloten om met het tourbusje naar het buitenland te gaan rijden. Een herinnering die ze niet snel zullen vergeten als ze verder willen studeren. Ze bedenken de leukste dingen die ze willen doen. Musea bezichtigen, zwemmen, naar het strand, kamperen, jagen, feesten, noem maar op. Voor de laatste keer met z'n allen op vakantie. Van zodra ze in het tourbusje stappen en touren, komen ze bij de grens door een wazige mist. Veel kunnen ze niet zien, maar rijden toch door. De mist vervaagt langzaam en komen vervolgens in een heel andere wereld terecht. Verwoestingen, geweld, doodslag. Allemaal vreemde wezens die elkaar naar de hals vliegen. Hoe gaan deze scholieren dit overleven?

Hoeveel RPG ervaring heb je: Redelijk veel.
Heb je al eens eerder een RPG gestart: Jazeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

RPG aanmeldingstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG aanmeldingstopic   RPG aanmeldingstopic I_icon_minitimeza dec 12, 2009 4:04 pm

Frankie: Lijkt me een heel goede RPG, je mag hem opstarten.
Robin Ownd98: je bent wel mede-mod, maar ik beoordeel je toch maar even, het lijkt me een beetje een onlogisch verhaal. Wil je het eventjes aanpassen zodat een groep mensen eraan mee kan doen, en een beetje vertellen wat echt de bedoeling is..?

Ik denk dat ik mezelf maar als 'door' reken :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RPG aanmeldingstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG aanmeldingstopic   RPG aanmeldingstopic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG aanmeldingstopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» RPG aanmeldingstopic
» RPG aanmeldingstopic
» RPG aanmeldingstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Rollenspel :: Fantasy-
Ga naar: