Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Christmas songs

Ga naar beneden 
+2
Riku
Darlene
6 plaatsers
AuteurBericht
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Christmas songs Empty
BerichtOnderwerp: Christmas songs   Christmas songs I_icon_minitimevr dec 11, 2009 10:38 pm

Welk Chirstmassong vind jij leuk? Heb je nog aanraders? Of is dit juist de ultime song?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Riku
2e jaars
Riku


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam-like

Christmas songs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christmas songs   Christmas songs I_icon_minitimeza dec 12, 2009 1:27 am

Ik denk dat ik in ieder geval een groot fan ben van de traditionele kerstliedjes als "Midden in de Winternacht", "Stille Nacht", etc. Ik denk niet het nodig is om ze allemaal op te noemen. Ik vind ze ook niet allemaal even leuk, maar ik vind het vreselijk dat ik ondanks de kerst repetities van het koor deze liedjes niet of nauwelijks heb gezongen.
Verder ook nog iets minder bekende kerstliedjes als "Marry did you Know", "When a Child is Born" en ... ik vergeet de titel van dat liedje altijd... zijn geweldig! Ik kan zo nog een heleboel opnoemen, maar...

En verder... ik ben niet heel erg van moderne kerstliedjes... al zitten er wel een paar goede tussen waar ik de titels zo snel niet van kan bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sindraa.livejournal.com
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

Christmas songs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christmas songs   Christmas songs I_icon_minitimeza dec 12, 2009 4:17 pm

Doh, ik haat die veel-te-vrolijke liedjes. Silent Night, Jingle Bells en Rufolph the Red-Nosed Reindeer kunnen wel, maar vooral de modernere liederen zijn veel te blij. Doe mij maar liever de liedjes uit The Nightmare Before Christmas! *denkt: Kidnap the Sandy Claws, tie him in a bag, throw him in the ocean and see if he is sad!* xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Frankie
3e jaars
Frankie


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Ergens.

Christmas songs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christmas songs   Christmas songs I_icon_minitimeza dec 12, 2009 5:40 pm

Ik vind Last Christmas van Wham! nog steeds heel leuk. Niet orgineel meer, maar ik wacht nog op mooie kerstsongs van bekende bandjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Christmas songs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christmas songs   Christmas songs I_icon_minitimeza dec 12, 2009 10:00 pm

DJ Allstars feat Naz. - Last Christmas.
Dit is de enige goede remix van Wham met Last Christmas, daarnaast vind ik Bianca Ryan met Why couldnt it be christmas everyday ook heel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Klia
1e jaars
Klia


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 12-12-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : overal en nergens

Christmas songs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christmas songs   Christmas songs I_icon_minitimeza dec 12, 2009 10:16 pm

Winter Jam van The Underdog Project en Jingle Bombs van Achmed the dead terrorist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Christmas songs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Christmas songs   Christmas songs I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Christmas songs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Krijsende Krot :: Muziek-
Ga naar: