Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De aanslag op Berlusconi

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

De aanslag op Berlusconi Empty
BerichtOnderwerp: De aanslag op Berlusconi   De aanslag op Berlusconi I_icon_minitimedi dec 15, 2009 8:01 pm

Code:
Na zijn aanslag op de Italiaanse premier Silvio Berlusconi heeft de dader zich bij de gewonde regeringsleider verontschuldigd. In een brief aan Berlusconi heeft de 42-jarige man zijn "diepste" spijt over de "laffe en onbezonnen daad" overgemaakt. Vandaag moet hij voor een rechter verschijnen. Hij wordt beschuldigd van het aanvallen en verwonden van een openbaar ambtenaar en riskeert vijf jaar cel.

"Het was een oppervlakkige en laffe daad", zegt Massimo Tartaglia. "Ik herken mezelf niet eens op de beelden. Ik handelde alleen, er was geen politiek of militant motief", schrijft hij in zijn brief.
 
De man had de regeringsleider zondag op een verkiezingsbijeenkomst in Milaan een metalen kopietje van de Milanese dom in het gezicht geworpen. Daarbij liep de 73-jarige politicus snijwonden aan de lippen en een neusbeenbreuk op. Bovendien werden twee van zijn voortanden beschadigd. Hij zou morgen het ziekenhuis mogen verlaten, maar moet zich wel "minstens vijftien dagen onthouden van belangrijke publieke activiteiten", aldus zijn dokters

Wat vindt je van de aanslag? Vindt je dat Berlusconi dit verdiende of helemaal niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

De aanslag op Berlusconi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aanslag op Berlusconi   De aanslag op Berlusconi I_icon_minitimedi dec 15, 2009 10:09 pm

Ik heb me er niet echt zo heel erg in verdiept, maar niemand verdient het om met een miniatuurtje van de Dom in Milaan bekogelt te worden, of het zijn verdiende loon is of niet. Ik vind niet dat je zo iets kan doen. Maar waarschijnlijk had die man er wel een goede reden voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

De aanslag op Berlusconi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aanslag op Berlusconi   De aanslag op Berlusconi I_icon_minitimewo dec 16, 2009 3:20 pm

De man in kwestie die het beeldje gooide is meerdere keren en een aantal jaar behandeld door een psycholoog, kortom hij deugt niet helemaal.

Daarnaast is Berlusconi een corrupte smeerlap die het met meisje van 20 doet in zijn eigen huis terwijl zn bloedeigen vrouw van huis is.

Er lopen processen tegen Berlusconi waarin hij word beschuldig voor het betalen van smeergeld aan advocaten die hem wouden pakken wegens corruptie en fraude, om zijn politieke carriëre te behouden. Daarnaast denk ik ook dat er een goede reden is dat zijn vrouw van hem wil scheiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De aanslag op Berlusconi Empty
BerichtOnderwerp: Re: De aanslag op Berlusconi   De aanslag op Berlusconi I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De aanslag op Berlusconi
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Smekkies in Alle Smaken :: Nieuws-
Ga naar: