Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street I_icon_minitimewo dec 16, 2009 9:46 pm

Sweeney Todd is een film met de samenwerking tussen Johnny Depp en Tim Burton.

Benjamin Barker (Johnny Depp) wordt ten onrechte door rechter Turpin (Alan Rickman) veroordeeld tot 15 jaar gevangenisstraf, maar weet te ontsnappen en zint op wraak. Hij neemt de identiteit van Sweeney Todd aan en keert terug naar zijn oude kapperszaak in Londen boven de broodjeszaak van Mrs. Lovett (Helena Bonham Carter). Wanneer een andere kapper, de flamboyante Italiaan Pirelli (Sacha Baron Cohen), dreigt Sweeney's ware identiteit te onthullen, snijdt Todd hem zijn keel door. Ze weten niet wat ze met het lijk moeten doen, maar dan bedenkt Mrs. Lovett dat dit 'probleempje' weleens haar slechtlopende zaak zou kunnen redden...

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street 38968
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street I_icon_minitimevr jan 01, 2010 10:58 pm

Ik heb eergisteren Sweeney Todd gezien. Normaal houd ik helemaal niet van muscial of musicalfilms, maar deze vond ik helemaal GE-WEL-DIG. Nu kan er naar mijn mening ook weinig foutlopen met de combinatie Tim Burton en Johnny Depp (en Helena Bonham Carter) ^^ Tja, hij is gewoon echt goed, meer kan ik er niet over zeggen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
SeverusSnape
1e jaars
SeverusSnape


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street I_icon_minitimema jan 04, 2010 3:33 pm

Ik heb hem inmiddels alweer een tijdje op dvd.
Eerst wilde ik hem nooit hebben omdat er in gezongen werd en ik niet zo van musicals hou maar nu ik hem heb gezien is hij erg meegevallen.
Zeker een goede film met een erg goede cast. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magnificent4.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud





Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Krijsende Krot :: Films-
Ga naar: