Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sollicitatietopic moderator!

Ga naar beneden 
+3
Robin Ownd98
Darlene
Gregory
7 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitimezo dec 06, 2009 6:11 pm

Welkom bij de moderator sollicitatietopic! Dus jij denkt dat je in staat bent om een eigen gedeelte van het forum in de gaten te houden, fouten te melden en mensen te alerten op hun fouten? Dan zit je hier goed!

Je kunt namelijk hier een moderator worden door dit sollicitatieformulier in te vullen. Hierbij is het belangrijk dat je je antwoord duidelijk en goed motiveert, dat we weten dat je een serieuze kandidaat bent. Daarnaast is het vooral als mod belangrijk dat je de regels hebt doorgelezen want dit is verplicht.


Code:
[u]Wat is je naam?[/u]
[u]Hoe oud ben je?[/u]
[u]Heb je ervaring?[/u]

[u]Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen?[/u]
[u]Ben je vaak online of zul je dat zijn?/ belangrijke vraag![/u]
[u]Hoevaak ben je online (gemiddeld per dag)?[/u]
[u]Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse? [/u]
[u]Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)?[/u]
[u]Hoe los jij een conflict op?[/u]
[u]Waarom wil je moderator worden?[/u]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitimezo dec 06, 2009 10:40 pm

Wat is je naam? Darlene
Hoe oud ben je? 18
Heb je ervaring? Ja, heb zelf een forum en ben op verschillende moderator (geweest)

Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen? Ja regels zijn er om na te leven. En als mensen zich niet aan de regels houden, moeten ze daar op aan gesproken worden.
Ben je vaak online of zul je dat zijn?/ belangrijke vraag! Regel matig, ligt er ook aan hoeveel er gepost is. Ik kom sowieso wel elke dag online, maar als er dan niks gepost ik, post ik ook niets.
Hoevaak ben je online (gemiddeld per dag)? Haf uur tot uur per dag ongeveer.
Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse?) Klieder en vlek of Dagelijkse praat.
Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)? Ja, spammen is ontzettend irritant, dus ik meld het sowieso ook als ik geen mod ben bij dat betreffende board.
Hoe los jij een conflict op? Als er een ruzie is tussen leden, dan wil ik het verhaal van beinden graag horen, zo kan ik geen partij kiezen. En dan uit eindelijk hopen dat we er met praten over eens kunnen worden.
Waarom wil je moderator worden? Ik help graag en ik kan er niet tegen als mensen zich niet aan de regels houden, dus ik zeg het altijd ook als ik geen moderator ben op een forum.

Proficiat, je bent moderator!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Robin Ownd98
3e jaars
Robin Ownd98


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 06-12-09
Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitimema dec 07, 2009 9:38 pm

Wat is je naam? Robin
Hoe oud ben je? 11, maar ik ben volwassen voor mijn leeftijd.
Heb je ervaring? Ja hoor, ik ben al op veel forumen moderator geweest. Vaak noemde ze mij: "De beste mod die je je kunt voorstellen!" Maar altijd werd de beheerder onactief en ging het forum den onder, hoe vaak ik het ook probeerde de reden.

Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen? Zeker weten. Ik heb nog nooit een waarschuwing gekregen op een forum in deze 2 jaar dat ik veel actief ben als RPG lid. Het zou me dan ook een eer zijn om dit deel te mogen leiden.
Ben je vaak online of zul je dat zijn?/ belangrijke vraag! Zeker weten. Ik zal me ook de volste inzetten voor dit forum. Ik beloof dit plechtig.
Hoevaak ben je online (gemiddeld per dag)? 1-3 uur per dag in de week. In het weekend is dit telkens anders maar vaak 2-5 uur.
Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse? Liefst het Kasteel zweinstein.Ik ben zelf enorm verslaafd aan RPG'en. Als je mij moest vragen wat ik het liefst doe zou ik eerst zeggen: met vrienden en dan RPG'en
Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)? Dit zal ik zeker doen. Dit doe ik bij elk forum. Ik kan niet tegen spammers. En liefst nog ABN. Ik zelf heb een slechte kan aan spelling maar dit probleem word vaak opgelost door een spellingscontrole die op mijn pc staat.
Hoe los jij een conflict op? Eerst zal ik kijken hoe het conflict is ontstaan. Dan luister ik naar de beide kanten en zorg dat ze beide dezelfde behandeling krijgen. Ik ben dan onzijdig. Na hun verhaal zal ik het met u overleggen wat ik moet doen. Ik zal waarschuwingen en in het ergste geval een ban uitdelen. Als ik dit mag natuurlijk. Ik hoop dat u begrijpt dat ik niet altijd alleen een conflict kan oplossen en dan soms ook is met anderen moderatoren overleg en natuurlijk met u.
Waarom wil je moderator worden? Ik hoop dat ik dit forum mee uit de grond kan stampen en dit forum actief kan laten worden zodat iedereen er kan van genieten. Ik hoop ook dat ik kan zorgen dat leden hun regels opvolgen zoals wij dat doen. En natuurlijk dat ze plezier hebben.

Alvast bedankt, Robin

Proficiat, je bent moderator!


Laatst aangepast door Robin Ownd98 op wo dec 09, 2009 9:15 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitimema dec 07, 2009 10:00 pm

Wat is je naam? Morgause Faie/Lilit
Hoe oud ben je? 14, tadaaa :]
Heb je ervaring? Ja, ben op Olympus mod geweest, en ben beheerder van enkele andere fora.

Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen? Ja. Ik vind het heel belangrijk dat leden de regels volgen en begrijp dat het vervelend is als iemand dat niet doet.
Ben je vaak online of zul je dat zijn?/ belangrijke vraag! Zo vaak als ik maar kan, soms een paar keer per dag, soms een paar keer per week, maar nooit minder dan dat.
Hoevaak ben je online (gemiddeld per dag)? Doordat ik een laptop heb kan ik op ieder moment van de dag online komen, ik tel ook allang niet meer hoe vaak omdat ik zo een paar keer per uur wel online kom om te kijken of er wat nieuws is.
Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse? Het Rollenspel, 100%. Ik ben zelf een fanatieke RPG'er :]
Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)? Ja, ik stoor me er zelf heel erg aan als mensen spammen of ongepaste posts zetten. Dan zeg ik het in ieder geval aan de persoon zelf, en als hij niet ophoudt, zeg ik het tegen de mod van het desbetreffende board.
Hoe los jij een conflict op? Ik hoor beide kanten uit en trek daaruit een conclusie die beide kanten gerust zou moeten stellen. Als er dan nog iemand ontevreden is hoor ik die weer uit en pas als het nodig is mijn besluit een beetje aan.
Waarom wil je moderator worden? Ik wil graag meehelpen om hier tenminste wel een actief forum van te maken.

Proficiat, je bent moderator!
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitimema dec 07, 2009 10:11 pm

Wat is je naam? Octavius
Hoe oud ben je? 18
Heb je ervaring? Ja, ik ben een aantal keer moderator geweest, en heb verschillende eigen fora gehad

Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen? Uiteraard zal ik daarvoor mijn best doen en het gedrag van de leden binnen de perken houden
Ben je vaak online of zul je dat zijn?/ belangrijke vraag! ja
Hoevaak ben je online (gemiddeld per dag)? 1 tot 2 uur
Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse? [n] Het kasteel Zweinstein en het Harry Potter gedeelte (met de 3 subfora) aangezien daar het meest serieus over HP gesproken word[/b]
Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)? Uiteraard
Hoe los jij een conflict op? ik luister naar beide kanten van het verhaal, daarnaast baseer ik een conclusie op die 2 verhalen, mijn eigen mening en een mening van een 3e persoon
Waarom wil je moderator worden? Omdat ik een positieve bijdrage wil leveren aan dit forum en ik wil proberen dit forum zo lang mogelijk actiev, gezellig en leuk te houden

Proficiat, je bent moderator!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitimema dec 07, 2009 10:12 pm

Wat is je naam? Thurifer
Hoe oud ben je? 19 jaar
Heb je ervaring? Ja, ook mod geweest op de Olympus (voorheen HPlezier) en ook op een aantal andere fora. Ik totaal heb ik zo'n 4 jaar moderator ervaring op diverse fora.

Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen?Ja. Als iemand pas nieuw is en de regels nog niet goed onder de knie heeft, zal ik wel wat milder zijn (een opmerking maken en diegene verwijzen naar de algemene regels) maar als iemand gewoon hardnekkig de regels negeert volgen er andere maatregelen.
Ben je vaak online of zul je dat zijn?/ belangrijke vraag! Elke dag wel even, zo tussen een kwartiertje of een uur. En als ik een tijdje wegens bepaalde omstandigheden niet online kan zijn, zal ik het altijd even melden.
Hoevaak ben je online (gemiddeld per dag)? Bij elkaar opgeteld over de dag zit ik denk wel aan een uurtje of 2, als het niet meer is.
Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse? Bij het krijsende kort. Ik hou van muziek, films en boeken. En over games weet ik ook wel het een en ander. En anders bij het algemeen board.
Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)? Ja altijd. Hoewel ik wel eerst de moderator van het board de tijd/kans zal geven het zelf recht te zetten.
Hoe los jij een conflict op? Eerst een waarschuwing (aangepast in het bericht zelf, of via PB). En natuurlijk beide kanten van het verhaal aanhoren. Dat met de betreffende personen bepalen of er wel aan beide kanten schuld is, of dat iemand zonder reden het conflict begonnen is. En dan een passende oplossing zoeken. Mocht ik er zelf niet uitkomen, dan schakel ik een admin in.
Waarom wil je moderator worden? Omdat ik dit forum wil zien groeien tot een, wat ik hoop, leuk en actief forum en er graag een belangrijk deel van wil uitmaken.

Proficiat, je bent moderator!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:26 pm

Mededeling:

Hallo iedereen,

Jullie kunnen nog steeds solliciteren voor de functie moderator. De al geposte sollicitaties zal ik ten laatste morgen nazien wie er geschikt is en wie niet. Let wel op dat je regelmatig actief zult moeten zijn om moderator te worden! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitimewo dec 09, 2009 12:17 am

Wat is je naam? Apollo
Hoe oud ben je? 17
Heb je ervaring? Ja, heb zelf enkele fora's gehad en ben wel vaker moderator en/of afdelingshoofd geweest.

Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen? Ja zeker, als er een regel overtreden word zal ik hem of haar daarop aanspreken en waarschuwen.
Ben je vaak online of zul je dat zijn?/ belangrijke vraag! Ik ben elke dag wel minimaal 2 uur online
Hoevaak ben je online (gemiddeld per dag)? Minimaal 2 uur.
Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse? De leerlingenkamer van Zwadderich en/of het gedeelte van Kasteel Zweinstein.
Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)? Als ik in een board zie dat iemand tegen de regels ingaat zal ik dit zeker in mijn eigen post vermelden en de desbetreffende Moderator er over waarschuwen.
Hoe los jij een conflict op? Eerst een waarschuwing via de desbetreffende post, als het door gaat zal ik het wat persoonlijker maken met een privé bericht. Ook ben ik bereid als het gaat om een conflict tussen meerdere mensen om naar alle kanten van het verhaal te luisteren voordat ik erover oordeel.
Waarom wil je moderator worden? Ik ben een enorme HP-fan, op alle Hp fora's van Gregory was ik wel te vinden als Moderator of Afdelingshoofd en dat zou ik graag willen herhalen zo dat dit forum weer een goeie team krijgt van actievelingen die overige leden aan de regels houden! Ook ben ik het zat dat er telkens van forum gewisseld word, dus het moet eindelijk zo ver zijn dat er een forum is die het voor heel lang nog gaat volhouden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitimewo dec 09, 2009 11:14 pm

Zijn de aanmeldingen al nagekeken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitimewo dec 09, 2009 11:22 pm

Octavius schreef:
Zijn de aanmeldingen al nagekeken?

Beste Octavius, ik ben er momenteel mee bezig, maar heb nogal weinig tijd gehad vandaag. Kortom gelieve nog eventjes geduld te hebben, ten laatste morgen zal ik het nakijken. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitimewo dec 09, 2009 11:30 pm

Ja ik vind het niet erg hoor, al doe je er tot aan sint juttemis over.
Maar verkondig dan niet eerst dat ze op zn laatst vanavond zullen worden nagekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitimedo dec 10, 2009 7:45 pm

Mededeling:

Beste leden,

Ondertussen heb ik gekeken naar de bovenstaande sollicitaties en deze inmiddels goedgekeurd. Ik ga in het begin iedereen een kans geven om zich te kunnen bewijzen.
Als je niet voldoet aan bijvoorbeeld niet genoeg actief zijn, geen topics openen over wat je interesseert en leden niet terechtwijzen op hun fouten wordt je zonder pardon uit je functie ontzet. Dit klinkt misschien wel extreem, maar dit is wel nodig als we een stevige groep op de been wil brengen die het forum draaiende kan houden.
Mocht je dan toch enige tijd afwezig zijn kun je dit altijd melden op het forum of zal een andere moderator je taak wel overnemen, vandaar dat we 2 moderators aanstellen per categorie. Wink
Alvast veel succes aan bovenstaande moderators en voor degenen die zich geroepen voelen om moderator te worden kun je je nog steeds aanmelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sollicitatietopic moderator!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Zweinstein Algemeen :: Perkamentus' Kantoor-
Ga naar: