Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kennismaking

Ga naar beneden 
+5
Insanity
Darlene
SeverusSnape
Anadria
Gregory
9 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Kennismaking Empty
BerichtOnderwerp: Kennismaking   Kennismaking I_icon_minitimezo dec 06, 2009 6:13 pm

Welkom in het topic waar je jezelf aan de leden van het forum wizardworld kunt voorstellen. Zo leer je de nieuwkomers op het forum beter kennen. Very Happy Wink

Hoi iedereen,

Mijn naam is Gregory en ik ben 19 jaar oud. Ik ben woonachtig aan de Belgische kust en ben tevens oprichter van dit forum, wat één van mijn bezigheden zijn in mijn vrijetijdsbesteding. Verder ben ik gepassioneerd met alles wat met geschiedenis, kunst en dergelijke te maken heeft. Geschiedenis wordt dan ook mijn keuze voor mijn 1ste jaar universiteit. Naast lezen en dit forum runnen ben ik een sportief type.
Als ontspanning luister ik graag muziek, bekijk films enz,...
Mocht er verder nog vragen zijn kun je die altijd stellen via privébericht ofwel via mijn e-mailadres: ENSORJAMES@hotmail.com
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Kennismaking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking   Kennismaking I_icon_minitimezo dec 06, 2009 9:08 pm

Ik ben dus Anadria, 18 jaartjes jong en ik woon in België.
Mijn hobby's zijn drummen, lezen, schrijven en muziek luisteren.
Drummen doe ik al sinds ik 10 was en ik doe het echt doodgraag. Drummen is deel van m'n leven geworden en ik ben niet gelukkig als ik niet de mogelijkheid heb om nu en dan eens wat te spelen.
Ik lees vooral fantasyboeken, en schrijven zijn ook meestal fantasyverhalen. Dit komt door mijn geweldige obsessie voor fantasy. En vooral vampiers vind ik helemaal fantastisch ^^ Schrijven doe ik zo ongeveer sinds ik heb leren schrijven.
Qua muziek neig ik het meest naar rock/punk, alternative, indie. Maar ook de muziek van de groep Sigur Ros, die niet bij een genre in te delen valt naar mijn mening, vind ik helemaal geweldig.
Ik ga vrij dikwijls naar concerten en in de zomer probeer ik wel wat festivals mee door te nemen.
Ik studeer Toegepaste Taalkunde Engels en Russisch. Ik zit nu in m'n eerste jaar en ik vind het verbazingwekkend hoeveel ik al kan (vooral bij Russisch dan) op die enkele maanden tijd. Maar, het blijft hard werken, en ik moet nog heel veel leren ^^
Ik ben een Wiccan. De interesse is er al een jaar of 5, maar ik noem me nog maar sinds een jaar echt een Wiccan.
Nou, dat was het zo'n beetje. Je mag altijd vragen stellen, ik ga je niet bijten ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
SeverusSnape
1e jaars
SeverusSnape


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind

Kennismaking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking   Kennismaking I_icon_minitimezo dec 06, 2009 9:15 pm

Ik ben SeverusSnape en in het echt heet ik Margaret.
Ik woon in noord brabant, ben getrouwd en heb een zoontje van vier jaar.
Verder zijn mijn hobby's: Lezen, internetten, op forums posten en films en series kijken.
Ik ben een grote fan van Harry Potter en Alan Rickman.

Groetjes: SeverusSnape
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magnificent4.actieforum.com/forum.htm
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Kennismaking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking   Kennismaking I_icon_minitimezo dec 06, 2009 10:10 pm

Op 7 maart 1991 kwam ik hier op de planeet aarde, helaas wel 6 dagen te vroeg. Mijn moeder heeft mijn een Engelse naam gegeven, namelijk Darlene. Dit wordt vaak verkeerd uitgesproken, meestal zeggen mensen mijn naam zo als het er staat, maar het moet Darlien zijn.

Ik heb mijn vmbo diploma, die heb ik gehaald in 2007, daarna heb ik havo gedaan maar heel onverwacht was ik gezakt. Ik wil graag mijn havo diploma en doe nu dan een 1-jarige opleiding doen en daarnaast ga in mijn havo diploma als nog halen. Als ik dan uiteindelijk mijn diploma heb, ga ik Journalistiek doen, de bedoeling is in Zwolle op Windesheim. Maar de laatste tijd zit ik een beetje te twijfelen. Ik wil ook wel Engels gaan studeren. Maar gelukkig kan ik er nog even over na gaan denken.

In mijn vrijetijd doe ik graag dingen met vriendinnen, shoppen, foto’s maken, naar de bioscoop gaan. Ook speel ik piano en gitaar, dat ik nog niet zo lang doen. Ik ben een grote Harry Potterfan, vooral van Emma Watson en Daniel Radcliffe. Ook ben ik een Twilightfan. Beide boeken vind ik geweldig om te lezen en verslind ze dan ook. Ik hou sowieso van boeken lezen en van films kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Insanity
1e jaars
Insanity


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Onder je bed

Kennismaking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking   Kennismaking I_icon_minitimezo dec 06, 2009 10:18 pm

Miauw!

Mijn naam is Inge (maar op RPG's enzo ga ik onder de naam Amy), en ik ben 17 jaar oud. Ik ben van origine Nederlands, maar toen ik 2 jaar was, zijn we naar België verhuisd voor m'n pa z'n werk, waar we nu dus nog steeds wonen. Ik zit inmiddels (eindelijk!) in het laatste jaar aso, waar ik economie & talen doe. Wat ik hierna wil gaan doen, heb ik nog steeds geen idee van. Misschien eens handig als daar eens achter kwam.

Ik luister heel veel muziek (rock - m'n favoriete band is Nickelback), maar speel zelf geen instrument. Wel zou ik graag willen leren drummen. Ik kijk ook veel films, vooral komedies. Jim Carrey is mijn favoriete acteur.

Sinds kort ben ik ook beginnen lezen. De 7 Harry Potter-boeken heb ik achter elkaar verslonden, en de 4 boeken van de Twilight saga ook. Ik heb nu The Vampire Diaries op mijn verlanglijstje staan. Over het algemeen lees ik dus graag fantasy.

Eh, bleh. Volgens mij was het dat wel zo'n beetje. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/lovemedead__
Riku
2e jaars
Riku


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam-like

Kennismaking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking   Kennismaking I_icon_minitimezo dec 06, 2009 10:45 pm

Goedemorgen allemaal
Een aantal kennen me misschien al [te goed], maar de leden die het niet weten zal ik dan voor zo'n beetje de 100e keer in mijn leven toch nog een [compact] introductieberichtje achter te laten.

Ik ben Riku, of dat is in ieder geval de naam waar ik tegenwoordig op het internet mee bekend sta. Mijn RL naam is niet van belang. [je mag raden] Ik ben 20 jaar en woonachtig ter hoogte van Amsterdam [iets lager eigenlijk] Ik ben momenteel een BA2 student aan de Universiteit van Leiden. Daar studeer ik TCJ, Talen en Culturen van Japan. Tot op het moment van schrijven ben ik echter nog nooit in Japan geweest, al hoop ik er komende zomer 3-4 weken op vakantie te gaan met mijn studiegenootje.

Met het feit dat ik Japans studeer ben ik dan ook vrijwel verslaaf aan alles wat met Japan te maken heeft. Ik keek heel veel animé [heb ik geen tijd meer voor], verslind nog steeds vele mang [dure hobby] en als ik er tijd voor krijg dan wil zo af en toe nog wel een aantal afleveringen van Japanse TV-series erdoorheen werken. [Samurai Sentai Shinkenger, Kamen Rider W]

Qua muziek luister ik vrijwel alleen maar Jpop [Japanse popmuziek] Waarbij Furukawa Yuuta en Nakagauchi Masatak mijn absolute top vormen.

In mijn vrije tijd ben ik vooral bezig met het vertalen van Japanse songteksten en het onderitelen van de bijbehorende Promotie Video's. Als het een beetje meezit dan vertaal ik ook complete musicals en films.

Goed... als iemand vragen heeft, dan merk ik het wel...?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sindraa.livejournal.com
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Kennismaking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking   Kennismaking I_icon_minitimema dec 07, 2009 3:06 pm

Nou, voor de zoveelste keer maar weer een korte introductie.

Mijn naam is Denise, maar op het forum ga ik schuil onder de nickname Thurifer. Ik ben 19 lentes jong en zo Hollands als het maar zijn kan. Ik woon in Zuid-Holland, tussen Leiden en Haarlem in, en ik studeer in Amsterdam. De studie die ik volg heet HBO Cultureel Erfgoed. Ik ben er nog niet over uit of ik de hele opleiding afmaak, of ga proberen mijn P in dit jaar of het volgende jaar te halen en dan naar de Universiteit ga. Daar zou ik dan het liefste Kunstgeschiedenis willen studeren, of Scandinavische taal en cultuur, omdat mijn hart in Noorwegen ligt.

Verder ben ik verslaafd aan extreme muziek. Ik hou van (brutal)black metal, en dan maakt het me niet veel uit of het uit Noorwegen, Zweden, Duitsland, Frankrijk of elders vandaan komt. Ook (oldschool) thrash, death en doom metal hoor ik graag aan. Maar ik luister niet alleen maar aan metal, ook new wave, EBM, punk, indie en de pop met inhoud komt regelmatig in de playlist voorbij.

Ook lees ik graag, en dan vooral in de trein. Qua boeken hou ik het meest van Nederlandse schrijvers, zoals Willem Frederik Hermans, Bernlef, K.Schippers, Arthur Japin en Gerard Reve. Ik hou van schrijvers die zeggen waar het op staat. Van fantasy boeken moet ik niet veel hebben, HP is dan ook een grote uitzondering. Verder hou ik van schrijvers/dichters die op hun manier spelen met de Nederlandse taal.

Voor verdere vragen/opmerkingen is een Pb'tje altijd welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy
1e jaars
Jessy


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Neverland.

Kennismaking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking   Kennismaking I_icon_minitimedi dec 22, 2009 10:44 pm

Ik heb me nog niet voorgesteld, dus doe ik het vandaag even. Mijn nicknaam is Jessy, maar mijn echte naam is Bernou. Daar zullen veel me ook wel van herkennen.
Ik ben 18 jaar, woon in Friesland en studeer in Leeuwarden Communicatie. Daar ben ik nu in mijn eerste jaar bezig en ik heb het erg naar mijn zin!
Hobby's zijn RPG, schrijven, lezen, korfballen en festivals en concerten bezoeken. Ik ga elk jaar sowieso naar Lowlands en bezoek concerten die me leuk lijken.
Ik houd heel erg van muziek en dan met name de genres Rock, Indie en Punk. Meer heb ik eigenlijk niet over mezelf te vertellen, maar voor vragen mag je altijd PBen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frankie
3e jaars
Frankie


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Ergens.

Kennismaking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking   Kennismaking I_icon_minitimedi dec 22, 2009 10:47 pm

Hallo mensen!

Ik ga jullie nu mijn identiteit onthullen. Het is verschrikkelijk flauw, ik weet het. Jullie zien me nu waarschijnlijk als Frankie, een ultieme bitch, maar dat is slechts een personage van mij voor een RPG. Jullie kennen mij als Djuu, en niet als Frankie.

Ik ben Djuu, oftewel Djulitha Wiegersma. Ik ben een meisje van 17 jaar en ik mag 22 maart 18 worden. Ik studeer op het moment voor Administratie op de ROC Friesepoort. Eigenlijk vind ik dit helemaal niks aan. Toch maak ik deze opleiding af en hoop ik naar de Kunstacademie te gaan in Groningen.

Ik hou van tekenen, lezen, RPG'n en uitgaan met mijn vrienden, vooral afspreken eigenlijk. Ik hou ook erg van punk/pop rock muziek en dan vooral Simple Plan, Green Day en McFly.
Mijn grote idolen zijn dan ook vooral: Pierre Bouvier, Billie-Joe Armstrong (Jake) en Danny Jones.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kennismaking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennismaking   Kennismaking I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kennismaking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Zweinstein Algemeen :: Perkamentus' Kantoor-
Ga naar: