Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Welk personage zou jij spelen?

Ga naar beneden 
+6
Riku
Morgause Faie
Robin Ownd98
Thurifer
SeverusSnape
Gregory
10 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Welk personage zou jij spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Welk personage zou jij spelen?   Welk personage zou jij spelen? I_icon_minitimezo dec 06, 2009 9:23 pm

Welk personage zou jij spelen? Dyn007_original_450_293_pjpeg_15158_79067894234aebeec6f038f351339b0f

Ik vroeg mij af welk personage jullie het liefst zouden spelen als jullie de kans zouden krijgen om één van de Harry Potter acteurs te worden en waarom dan?

Ik zou Harry Potter willen vertolken omdat hij veel meemaakt en ook Ron Wemel zou ik willen spelen omdat hij zo grappig uit de hoek kan komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
SeverusSnape
1e jaars
SeverusSnape


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind

Welk personage zou jij spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk personage zou jij spelen?   Welk personage zou jij spelen? I_icon_minitimezo dec 06, 2009 9:26 pm

Omdat ik al wat ouder ben kies ik voor Molly Wemel.
Ze heeft een leuke rol in de films en is altijd erg bezorgd.
Ze is aardig en heeft ook niet zo'n hele grote rol in de films.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magnificent4.actieforum.com/forum.htm
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Welk personage zou jij spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk personage zou jij spelen?   Welk personage zou jij spelen? I_icon_minitimema dec 07, 2009 4:16 pm

Ik zou dan gaan voor Lupin, ookal ben ik geen man. Zijn personage heeft twee verschillende kanten en de manier waarop hij altijd met deze twee in strijd is fascineerd mij wel. Het zou een uitdaging zijn om te spelen.

Maar als ik dan toch trouw moet blijven aan mijn eigen geslacht zou ik gaan voor Luna Lovegood. Ook omdat ze een uitdaging is om te spelen. En ze een hele eigen manier heeft van het kijken naar de wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin Ownd98
3e jaars
Robin Ownd98


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 06-12-09
Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.

Welk personage zou jij spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk personage zou jij spelen?   Welk personage zou jij spelen? I_icon_minitimema dec 07, 2009 9:21 pm

Ron, ik vind hem het leukste om de spelen. Hij is grappig, hij doet vaak raar, is een beetje gek. Past perfect bij mij. What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

Welk personage zou jij spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk personage zou jij spelen?   Welk personage zou jij spelen? I_icon_minitimema dec 07, 2009 9:30 pm

Hermelien! Puh, ik zou veeeeul beter zijn dan Emma Watson. xD
Vroeger was ik vanbinnen echt 100% Hermelien. Zou gekomen kunnen zijn omdat ik echt een heel grote fan was van haar, maar echt, ik vond haar zó cool. Maar ook nu past de iets volwassenere Hermelien bij me :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
2e jaars
Riku


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam-like

Welk personage zou jij spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk personage zou jij spelen?   Welk personage zou jij spelen? I_icon_minitimema dec 07, 2009 9:40 pm

Ik denk dat ik qua leven en denken het meest overeen kom met Loena. Daarnaast vind ik haar qua denken en doen ook geweldig, dus... als ik dan toch een personage zou moeten kiezen, dan zou mijn keuze op haar vallen. Ze heeft trouwens ook qua uiterlijk de meeste overeenkomsten met mij... of dat had ze tot ik mijn blonde haar rood en later paars verfde... [Nu is het meer like Tops...]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sindraa.livejournal.com
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Welk personage zou jij spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk personage zou jij spelen?   Welk personage zou jij spelen? I_icon_minitimema dec 07, 2009 10:04 pm

Als ik goed over mezelf nadenk, kom ik eigenlijk, mischien zelfs met een beetje schaamte, tot de conclusie dat ik een soort van jonge Perkamentus ben. Perkamentus was in zijn jonge jaren ook verblind door zijn eigen talent en had al gauw samen met Grindelwald plannen gesmeed om een greep naar de top te doen waarbij veel slachtoffers zouden vallen, waaronder het meerendeels dreuzels (Het doel heiligt de middelen)

Je zou kunnen zeggen dat Perkamentus toendertijd vol van zichzelf was, arrogant en verblind door zijn eigen talent waardoor hij zijn fouten niet inzag, maar toch ook wel weer zorgdragend voor anderen.


Anderzijds kan ik mijn karakter ook inpassen in Draco Malfidus, hij is ook arrogant, vol van zichzelf en bovenal vastbesloten om naar de top te komen en waar te maken waarover hij droomde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Welk personage zou jij spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk personage zou jij spelen?   Welk personage zou jij spelen? I_icon_minitimema dec 07, 2009 10:07 pm

Hermione, ik lijk niet echt op haar, maar ze is wel mijn inspiratie bron, laat maar zeggen. Ze is soms wat bitchy, maar wel super voor haar vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Welk personage zou jij spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk personage zou jij spelen?   Welk personage zou jij spelen? I_icon_minitimewo dec 09, 2009 12:51 am

Ik denk dat ik een mix zal zijn van Draco en Severus (in zijn oudere jaren), ik ben standvast zoals Severus en misschien zo sluw en ambiteus zoals Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mrs.Malfoy
Dreuzel
Mrs.Malfoy


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 19-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Welk personage zou jij spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk personage zou jij spelen?   Welk personage zou jij spelen? I_icon_minitimedo aug 19, 2010 11:51 pm

Ik zou voor Draco Malfidus gaan omdat hij me favoriete personage is,en ik ben mischien gaan man,maar hem zou ik zeker willen spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk personage zou jij spelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk personage zou jij spelen?   Welk personage zou jij spelen? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk personage zou jij spelen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk liedje heb je nu in je hoofd?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Harry Potter :: Bewegende Afbeeldingen-
Ga naar: