Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Ideeëntopic!

Ga naar beneden 
+7
Dean
Octavius
Morgause Faie
Apollo
Robin Ownd98
Darlene
Gregory
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimezo dec 06, 2009 6:15 pm

Hallo,

Voortaan hebben we nu een ideeëntopic waar jullie uitgebreid berichten kunnen plaatsen. Vaak is het voor ons moeilijk om het forum te onderhouden en is het meer dan welkom dat leden leuke ideetjes plaatsen zodat we het forum kunnen vernieuwen en verbeteren. Als er een idee wordt goedgekeurd of afgekeurd zullen we dit via onderstaande lijst plaatsen:


Goedgekeurd:
-sneeuwvlokken aangepast

Afgekeurd:


Laatst aangepast door Gregory op di dec 08, 2009 9:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimezo dec 06, 2009 10:17 pm

Het is niet echt een idee, nou misschien ook wel. Bij de knopjes van Gebruikerslijst enz. Misschien een Index knopje en forum knopje? Want als je op profie klikt kom je niet terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Robin Ownd98
3e jaars
Robin Ownd98


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 06-12-09
Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimezo dec 06, 2009 10:36 pm

Dat wou ik ook juist gaan posten. Dit is een ambetant probleem dat opgelost moet worden. Ik steun zeker en vast dit idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 12:10 am

Die sneeuwvlokken mogen van mij part weg, mijn hele pc is er langzaam door als ik op deze forum ga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 12:22 am

Eens met Apollo. Ze zijn wel mooi, maar het zijn er iets te veel, op Olympus waren een tijdje lang iets minder sneeuwvlokken en dat ging beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 12:31 am

^oh ja, ik kan me dat niet eens herinneren. xD Maar goed, ik vind dat het wel went, maar mijn laptop wordt er niet langzaam van ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 12:34 am

Ik heb altijd 60 msn gesprekken open staan, muziek en andere sites. Dus ja.. cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 7:44 pm

Momenteel zijn er 2 soorten sneeuwvlokken ingesteld op het forum, ik zal er anders één van verwijderen. Mochten jullie nog enige laadproblemen hebben gelieve het te melden.Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 8:02 pm

Aangezien ik weer een gesprek voel aankomen of je de naam Voldemort nu wel of niet mag uitspreken lijkt het mij handig dat je de naam Voldemort pas mag uitspreken nadat je een bepaald aantal posts hebt gehaald.


Een ander idee is dat je door middel van lessen volgen en posts posten punten kunt verdienen die dan je rang van magische bekwaamheid aangeven. Als er dan 2 mensen willen dueleren kun je zien wie er wint aan de hand van de magische bekwaamheid.
Als de punten van magische bekwaamheid ongelijk zijn in een duel dan zou de gene met de meeste magische punten de ander kunnen waarschuwen niet met hem in duel te gaan. Doet degene met de minste punten dit toch dan zou hij op de ziekenzaal kunnen belanden, waar hij de komende 24 moet blijven, en dat zou dan dus ook de enige plek zijn waar die persoon die 24 uur mag posten, alle posts van hem in andere subfora en topics dienen worden verwijderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 8:09 pm

^Oh ja dat zijn leuke ideeën. Very Happy Ik ben er wel voor. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Dean
2e jaars
Dean


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 9:57 pm

Geweldig idee Octavius, ben het met je eens. Alleen dat gedoe over Voldemort en zijn naam begrijp ik niet. Als iedereen hem gewoon hij-die-niet-genoemd-mag-worden of jeweetwel noemt, is dat probleem toch opgelost. Ik neem aan dat onze fictieve personages met angst voor de naam zijn opgegroeid. Maar je dan ook weer naast Magische vaardigheden ook eentje maken met 'angs', op een schaal van 1 tot 10. Die word steeds kleiner als je meer post maakt. Eigenlijk jou idee maarja xD


Laatst aangepast door Dean op di dec 08, 2009 10:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin Ownd98
3e jaars
Robin Ownd98


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 06-12-09
Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:12 pm

Octavius ik ben eens met je ideeën. Hopelijk komen die uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:37 pm

Nja, ik wil alleen maar even zeggen dat bij mij m'n computer niet alleen supertraag gaat als ik op dit forum kom, maar dat elke keer als ik post m'n computer ook nog eens vastloopt. Het is alleen bij dit forum, dus het moet toch wel iets zijn dat hier ligt en dan denk ik ook wel meteen aan de sneeuw. Het is alleszins heel vervelend, want ik moet elke keer m'n internet opnieuw opstarten en als ik dan terug op het forum kom, kan ik niet meer zien in welke topics iets nieuws is gepost.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:46 pm

Ik vind dat idee van Octavius wel oké, maar ik vat net als Dean dat met puntentelling en Voldemort niet. Waarom moet je een bepaald aantal punten hebben om Voldemort te zeggen..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 11:12 pm

Sommige mensen zijn het er niet over eens of ze de naam Voldemort nu wel of niet mogen/kunnen uitspreken. De ene zegt dat iedereen Voldemort vreest en hem daarom als Hij Die Niet Genoemd mag worden betitelt of Heer van Het Duister.

Anderen zeggen dat Hermelien en Loena het op een gegeven moment weer doen, net als anderen.

Met een puntentelling van magische bekwaamheid kan je meten hoe bekwaam iemand is en in welk jaar hij/zij hoort te zitten.

Je zult een echt eerstejaartje op zweinstein natuurlijk nooit de naam van Voldemort horen zeggen, maar een 7e jaars wellicht wel.

Daarnaast denk ik dat het goed is voor het aantal posts wat op zijn beurt weer helpt om het forum actief te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedi dec 08, 2009 11:59 pm

Een 7de jaars wel? Geen idee, enkele leerkrachten op Zweinstein durfde het ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimewo dec 09, 2009 12:00 am

OK, dat vind ik dus niet cool. Sorry, maar je speelt toch een personage met eigen achtergrond? Dan is het niet eerlijk als bv. de ouders van je personage niet bang waren voor Voldemort, en jij dat dus ook niet bent, terwijl je toch eerstejaars bent en toch zijn naam niet mag zeggen.

En Apollo heeft ook een punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimewo dec 09, 2009 12:03 am

Darlene schreef:
Het is niet echt een idee, nou misschien ook wel. Bij de knopjes van Gebruikerslijst enz. Misschien een Index knopje en forum knopje? Want als je op profie klikt kom je niet terug.
Wordt dit nog verandert? Ik stoor me hier namelijk ontzettend aan, sorry.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimewo dec 09, 2009 12:22 am

Apollo schreef:
Een 7de jaars wel? Geen idee, enkele leerkrachten op Zweinstein durfde het ook niet.

Er word ook door andere personages de naam van Voldemort uitgesproken:


Hermelien
Loena
Sirius
Lupos
Romeo


en waarschijnlijk nog wel meer die ik zo snel even niet kon vinden.


@Morgause.
Je speelt wellicht een rol met je eigen achtergrond, doch moet die achtergrond wel geloofwaardig zijn. Als we iedereen maar zijn eigenlijk achtergrond laten bepalen zonder limit dan loopt alles binnen no time weer de spuitgaten uit.

Het ene moment meld zich iemand aan met een heldhaftige achtergrond die zijn naam wel durft uit te spreken, en de volgende keer meld iemand zich aan die de achterkleinzoon van Ignotus is en die al 86x tegen Voldemort gestreden heeft en Perkamentus heeft geholpen Grindelwald te verslaan, en nog meer van dat soort klinkklare onzin.


Daarnaast was het alsnog gewoon een idee wat mischien goed zou uitkomen voor het aantal posts en daarmee dus ook de activiteit op het forum ondersteunen, als je iets wilt, zul je soms ook iets moeten inleveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimewo dec 09, 2009 11:50 am

Darlene schreef:
Darlene schreef:
Het is niet echt een idee, nou misschien ook wel. Bij de knopjes van Gebruikerslijst enz. Misschien een Index knopje en forum knopje? Want als je op profie klikt kom je niet terug.
Wordt dit nog verandert? Ik stoor me hier namelijk ontzettend aan, sorry.

Om terug op de startpagina van het forum te komen kun je gewoon klikken op de forumlogo, dan kom je automatisch terug op het forum Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimewo dec 09, 2009 4:32 pm

Oh ja, oké, daar had ik even niet aan gedacht. Wink Thanks anyway Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimewo dec 09, 2009 5:43 pm

Octavius schreef:
@Morgause.
Je speelt wellicht een rol met je eigen achtergrond, doch moet die achtergrond wel geloofwaardig zijn. Als we iedereen maar zijn eigenlijk achtergrond laten bepalen zonder limit dan loopt alles binnen no time weer de spuitgaten uit.

Het ene moment meld zich iemand aan met een heldhaftige achtergrond die zijn naam wel durft uit te spreken, en de volgende keer meld iemand zich aan die de achterkleinzoon van Ignotus is en die al 86x tegen Voldemort gestreden heeft en Perkamentus heeft geholpen Grindelwald te verslaan, en nog meer van dat soort klinkklare onzin.


Daarnaast was het alsnog gewoon een idee wat mischien goed zou uitkomen voor het aantal posts en daarmee dus ook de activiteit op het forum ondersteunen, als je iets wilt, zul je soms ook iets moeten inleveren.

Stond er niet in de regels ergens dat je verhaal wel geloofwaardig moest zijn => dat je geen superheld die alles kon moest spelen? Volgens mij hoort dat daarbij hoor.

Als idee is het wel oké, maar ik vind niet dat je daarbij de naam van Voldemort moet betrekken, want zoals Apollo al zei durfden de meeste leerkrachten nóg zijn naam niet uit te spreken, dus als 7e jaars hoort dat zeker niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
2e jaars
Dean


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimewo dec 09, 2009 10:37 pm

Het gaat om het idee, maar Octaaf heeft wel een punt. Misschien zolang je Voldie's naam niet misbruikt zoals ik hier doe vind ik het oké, dus ook geen afkortingen of koosnaampjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy
1e jaars
Jessy


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Neverland.

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimedo dec 10, 2009 10:06 pm

Misschien moet de banner boven het forum wat kleiner? want mijn computer laadt er heel langzaam door en het is heel irritant om de hele tijd te moeten scrollen. vind ik persoonlijk dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitimema dec 14, 2009 6:10 pm

Jessy schreef:
Misschien moet de banner boven het forum wat kleiner? want mijn computer laadt er heel langzaam door en het is heel irritant om de hele tijd te moeten scrollen. vind ik persoonlijk dan.

Hebben andere leden ook last van de problemen met de laadtijd?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De Ideeëntopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Ideeëntopic!   De Ideeëntopic! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Ideeëntopic!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Zweinstein Algemeen :: De Hersenpan-
Ga naar: