Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bijbaantjes

Ga naar beneden 
+4
Morgause Faie
Dean
Riku
Darlene
8 plaatsers
AuteurBericht
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Bijbaantjes Empty
BerichtOnderwerp: Bijbaantjes   Bijbaantjes I_icon_minitimezo dec 06, 2009 10:22 pm

Heb jij een bijbaantje? Wat doe je precies? Is het leuk? En misschien kan je ons ook wel vertellen hoeveel je verdient. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Riku
2e jaars
Riku


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam-like

Bijbaantjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijbaantjes   Bijbaantjes I_icon_minitimezo dec 06, 2009 10:54 pm

Ik heb heel lang een bijbaantje gehad als reclame en krantenbezorgster, maar sinds zo'n 1,5 jaar heb ik niet meer gewerkt. [M'n krantenwijk werd opgeheven]
Destijds verdiende ik zo'n 50 euro in de maand... op het moment heb ik naast mijn studiefinanciering geen inkomsten.

Kranten lopen is niet altijd even leuk, vooral niet als het regent. Maar toch is het één van de makkelijkere baantje waarmee je in vrij korte tijd behoorlijk wat geld kunt verdienen. Als je tenminste de juiste wijken hebt. [Ik had altijd wijken die voor de helft uit flats bestonden, dus dat liep lekker snel weg]
Echter blijkt dat niet iederen even positief is over het hebben van een krantenwijk... en respect voor de ochtendkrant bezorger, dat is echt een hel! [Ik heb geloof ik een week lang de telegraaf bezorgd... vreselijk!]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sindraa.livejournal.com
Dean
2e jaars
Dean


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^

Bijbaantjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijbaantjes   Bijbaantjes I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:19 pm

Ik werk nu al meer dan een jaar bij Hoogvliet ( Supermarkt ) als Medewerker Kruidenierswaren. Sommige denken dat je dan alleen vult maar dat is niet zo. Het betekent dat je doorgroei mogelijkheden hebt naar andere afdelingen, hier word je ook soms ingezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

Bijbaantjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijbaantjes   Bijbaantjes I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:39 pm

Ik pas op de kinderen van mijn leraar Latijn, die om de hoek woont bij mij ;D
Ik krijg 2.50 per uur, en zit er vaak zo'n uur of 3-4. Maar meestal krijg ik ook wel wat extra's omdat de kinderen mij mogen en hij altijd problemen heeft met gepast geld. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Bijbaantjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijbaantjes   Bijbaantjes I_icon_minitimewo dec 09, 2009 12:23 am

Ik werk nu meer dan 3 jaar bij de HEMA. Ik ben afdelingshoofd van het brood en gebak. Ik zal zeggen dat het niet altijd even leuk is, zeurende klanten, verkeerde bestellingen, kapotte apparaten, maar mijn collega´s maken een hoop goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Bijbaantjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijbaantjes   Bijbaantjes I_icon_minitimewo dec 09, 2009 5:13 pm

Verkoopmedewerker bouwmarkt karwei
En op zaterdag ben ik meerendeels magazijn beheerder omdat het dan altijd een chaos is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Bijbaantjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijbaantjes   Bijbaantjes I_icon_minitimewo dec 09, 2009 5:20 pm

Ik werk in een apotheek, ik moet tabletten uit strips drukken. Pijnlijk werk, soms komt het nog wel eens onder je nagel. Ook pas ik wel eens op bij een collega van mijn moeder, ze heeft 2 meisjes een is 5 en de ander is 3.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Frankie
3e jaars
Frankie


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Ergens.

Bijbaantjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijbaantjes   Bijbaantjes I_icon_minitimeza dec 12, 2009 5:49 pm

Ik pas regelmatig op twee kinderen van mijn collega + oud-buurman. Ik heb namelijk letterlijk naast hem gewoond. Hij heeft een jongen van 3 en een meisje van 1 en het zijn echte schatjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Klia
1e jaars
Klia


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 12-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : overal en nergens

Bijbaantjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijbaantjes   Bijbaantjes I_icon_minitimeza dec 12, 2009 8:56 pm

Ik doe lekker niets. Zakgeld genoeg om van te leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bijbaantjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijbaantjes   Bijbaantjes I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bijbaantjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Dagelijkse Praat :: Algemeen-
Ga naar: