Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Laatst bekeken serie?

Ga naar beneden 
+7
Frankie
Gregory
Octavius
Apollo
Riku
Insanity
Thurifer
11 plaatsers
AuteurBericht
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimema dec 07, 2009 4:13 pm

Plaats hier jouw laatst bekeken serie. Welke was het, en wat vond je ervan?

Supernatural
Ik spaar de afleveringen op omdat de serie pas vanaf Januari verder gaat. Nu kijk ik afleveringen uit vorige seizoenen die ik nog niet heb gekeken. De laatste aflevering kwam uit het 4e seizoen. Heerlijke aflevering, met humor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Insanity
1e jaars
Insanity


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Onder je bed

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimema dec 07, 2009 6:26 pm

How I Met Your Mother
Ik heb die afleveringen op m'n PC staan, en ik ben nu midden in seizoen 4. Persoonlijk vond ik dit een mindere aflevering, maar over het algemeen blijft HIMYM echt geniaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.netlog.com/lovemedead__
Riku
2e jaars
Riku


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam-like

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimema dec 07, 2009 10:46 pm

Samurai Sentai Shinkenger
Het is serieus alweer een week geleden denk ik dat hem heb gezien. Hoe zielig dat ik een week helemaal niets anders zie... Maar over de serie... in principe is het de "originele" Power Rangers... oftwel alle PR series zijn gebaseerd op de Japanse Sentai series... [wist iemand dat] Dit is eigenlijk pas de eerste keer dat ik een Sentai Series kijk en begon erg eigenlijk vooral aan vanwege één bepaalde acteur en het thema van de Serie... SAMURAI!
De afgelopen afleveringen hebben me aan de ene kant wel heel erg weten te boeien, aan de andere kant weer wat minder. Ondertussen begint het me op de vallen dat de serie echt op kleine kinderen is gericht. Niettemin ben ik van plan om de serie tot het einde uit te kijken en te genieten van de crack die erin verwerkt zit.

En stiekem hoop ik dan nog wat actie te zien met samurai zwaarden zonder dat ze transformeren... want het is zou veel cooler om de echter acteur te zien dan de suit-actors!

[Iemand die me wil uitlachen omdat ik een Power Ranger-like serie kijk terwijl ik 20 ben?]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sindraa.livejournal.com
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 12:40 am

Ehh, kijk niet zoveel TV, maar heb laatst op internet de hele Dragonball Z van 297 aflevering her-bekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 8:03 pm

Ik heb gister NCIS gekeken, dat was zoals altijd weer een goede aflevering waar gelukkig de humor van Tony veel in naar voren kwam
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 8:52 pm

Het voorbije weekend heb ik One Tree Hill bekeken. Ik ben ongeveer aan aflevering 12 van seizoen 7.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Frankie
3e jaars
Frankie


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Ergens.

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 10:52 pm

Flikken Maastricht! Morgen weer een aflevring. Jazeker, ik ben een trouwe volger!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 11:45 pm

Ik heb net House gekeken. De laatste tijd kijk ik dat weer erg vaak. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimedi dec 15, 2009 10:34 pm

Ik heb net een aflevering uit het eerste seizoen van Scrubs gekeken. Ik heb het echt gemist om die serie te kijken. Ik hou van de soms kinderlijke humor, de botte doch rake opmerkingen en de fijn uitgewerkte personages.
Terug naar boven Ga naar beneden
Klia
1e jaars
Klia


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 12-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : overal en nergens

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimewo dec 16, 2009 12:25 am

Ik ben bezig aan seizoen 5 van Scrubs en daarnet de voorlaatste aflevering ervan gekeken. Morgenvroeg de laatste en dan op naar de 6! Misschien dat ik er toch eens wat van op m'n iPod moet zetten. Klinkt als een erg goed idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
2e jaars
Riku


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam-like

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimewo dec 16, 2009 3:12 pm

Kuroshitsuji [Black Butler]
Een Animé... tja... wat valt er over deze serie te zeggen? Iedereen die een jongetje van 12? die de baas is over een populaire speelgoed bedrijf en zijn Demonische Butler elkaar graag ziet pesten zou de serie toch zeker eens moeten bekijken. Er zit wel meer van een verhaal is, maar ik denk dat het nogal moeilijk is om het verder uit te leggen. Het is in ieder geval een zeer vermakelijk serie tot nu toe [aflevering 9/24]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sindraa.livejournal.com
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimewo dec 16, 2009 3:15 pm

Gisteravond weer een nieuwe aflevering van NCIS cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
2e jaars
Dean


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimema dec 21, 2009 9:44 pm

Scrubs, het blijft geweldig, eindelijk begint Comedy central het weer uit te zenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Klia
1e jaars
Klia


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 12-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : overal en nergens

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimedi dec 22, 2009 12:06 am

Scrubs! Nog enkele afleveringen te gaan en ik kan eindelijk beginnen aan het nieuwe seizoen. Erna zal het kiezen worden. Allo Allo of The big bang theory
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur
Dreuzel
Arthur


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 31-12-09

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimedo dec 31, 2009 2:52 pm

Scrubs, House, the office, 30 rock en....WELJA!

Glee
Een vette serie over een middelbare school leraar die Spaans geeft en de regisseur wordt van de de dans/musical groep waarvan hij hoopt dat het zijn vorige succes behaald. Ik heb nu een stuk of 7 aflevering gekeken van seizoen 1, ik hoop nog de laatste 6 te kijken en dan te wachten tot 14 april!
Terug naar boven Ga naar beneden
Klia
1e jaars
Klia


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 12-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : overal en nergens

Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitimevr jan 01, 2010 9:57 pm

Dat klinkt iets te hogh school musical like om te gaan kijken eerlijk gezegd.

The big bang theory rockt toch wel ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Laatst bekeken serie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatst bekeken serie?   Laatst bekeken serie? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Laatst bekeken serie?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat is je laatst gekochte film?
» Welke film heb jij voor het laatst gezien?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Dagelijkse Praat :: Radio & TV-
Ga naar: