Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Laatste bioscoopfilm

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Laatste bioscoopfilm Empty
BerichtOnderwerp: Laatste bioscoopfilm   Laatste bioscoopfilm I_icon_minitimedi dec 08, 2009 9:12 pm

Welke film heb je voor het laatst in de bios gezien? Was ie goed, is het een aanrader?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Jessy
1e jaars
Jessy


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Neverland.

Laatste bioscoopfilm Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste bioscoopfilm   Laatste bioscoopfilm I_icon_minitimedo dec 10, 2009 10:25 pm

Als laatste heb ik "Komt een vrouw bij de dokter" gezien. hij was heel mooi. ik had het boek ook gelezen en heb daarbij ook gehuild. Bij de film heb ik ook gehuild. ik vond het echt heel goede film. Alleen het eerste deel (voor de pauze) was iets minder goed dan het tweede deel. de scenes sprongen heel snel over en waren korte stukjes. was een beetje een troepje als het ware. Maar het was verder een heel mooie film!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Laatste bioscoopfilm Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste bioscoopfilm   Laatste bioscoopfilm I_icon_minitimema jan 04, 2010 9:49 pm

Ik heb als laatst de films Avatar en de Hel van '63 in de bioscoop gezien. Beide aardige films, met hun goede en slechte kanten. Zo was Avatar een visueel spektakel, met fantastisch uitgewerkte effecten en een heel nieuw ontwikkelde wereld. Alleen het verhaal was om te janken. Nergens goed uitgewerkt, barstend van de cliches en bij bijna elke scene een gevoel van 'dit heb ik eerder gehoord.'
De Hel van '63 was redelijk. Het acteerwerk was beroerd en de paar special effects sloegen helemaal nergens op, maar het uitbeelden van de kou en wat de schaatsers door hebben moeten maken was wel geslaagd. Het was in ieder geval geen straf om naar te kijken, in beide gevallen. Maar het had beter gekund.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mrs.Malfoy
Dreuzel
Mrs.Malfoy


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 19-08-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zweinstein

Laatste bioscoopfilm Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste bioscoopfilm   Laatste bioscoopfilm I_icon_minitimevr aug 20, 2010 1:02 am

StreetDance 3D, ik moest voor school een opdracht doen en ben toen met een klasgenoot daarheen geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Laatste bioscoopfilm Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laatste bioscoopfilm   Laatste bioscoopfilm I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Laatste bioscoopfilm
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Krijsende Krot :: Films-
Ga naar: