Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Fouten van HP films

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Dean
2e jaars
Dean


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^

Fouten van HP films Empty
BerichtOnderwerp: Fouten van HP films   Fouten van HP films I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:27 pm

Heb je een fout opgemerkt in een film van Harry Potter? Post het hier!

Ikzelf heb er eentje gevonden, op de voorkant van de DVD van Harry Potter en de halfbloed prins staat Harry voorop, maarrrrrr... Hij heeft blauwe ogen!! En Harry heeft groene ogen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Fouten van HP films Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fouten van HP films   Fouten van HP films I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:31 pm

Nja, dat van die ogen vind ik niet echt een fout. Daniel Radcliffe heeft gewoon blauwe ogen, daar valt weinig aan te doen. Ze kunnen moeilijk élk beeld in de films gaan bewerken alleen daarvoor. En kleurenlenzen konden ook niet heb ik ergens eens gelezen... dusjah... En als ze de doosjes wel zouden bewerken en de films niet zou het helemaal niet realistisch mee zijn. Ik vind het niet echt een storende fout alleszins.

Verder ken ik alleen de klassieke fouten. Dat in de eerste film Harry en Hermelien opeens van plaats wisselen bij het feestmaal na de sorteerceremonie bijvoorbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Robin Ownd98
3e jaars
Robin Ownd98


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 06-12-09
Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.

Fouten van HP films Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fouten van HP films   Fouten van HP films I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:44 pm

Als de trol Harry vasthoud in de 1 zie je duidelijk dat hij geen litteken heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Fouten van HP films Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fouten van HP films   Fouten van HP films I_icon_minitimewo dec 09, 2009 7:07 pm

Wat ik wel frapant vond was de spiegel aan de wastafel in Jammerende Jenny's toilet. De spiegel is vies en smerig en weerspiegelt daardoor niet, maar zodra Harry veranderd in Korzel (geloof ik) kan hij zijn gezicht gewoon in de spiegel bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fouten van HP films Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fouten van HP films   Fouten van HP films I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fouten van HP films
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fouten in de boeken
» Films/Muziek:Downloaden!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Harry Potter :: Bewegende Afbeeldingen-
Ga naar: