Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Sollicitatietopic Administrator

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Sollicitatietopic Administrator Empty
BerichtOnderwerp: Sollicitatietopic Administrator   Sollicitatietopic Administrator I_icon_minitimewo dec 09, 2009 3:46 pm

Beste leden,

Het forum is al een goeie week weer heropgestart en daar zijn we uitermate blij mee. Natuurlijk brengt dit allemaal veel werk met zich mee om het forum draaiende te houden en de leden te amuseren met nieuwe topics en wedstrijden.

Daarom is er dit belangrijke topic waar ikzelf een oproep doe aan de leden die het zien zitten om mede-administrator van het forum te worden. Let wel op dat er voor deze functie een minimumleeftijd moet zijn van 15 jaar om in aanmerking te komen.

Dit komt het forum ook ten goede als er twee admins zijn omdat de ene admin niet altijd aanwezig kan zijn op het forum, zodat er altijd wel iemand aanwezig is.

Dus hier kun je onderstaande lijstje invullen om kans te maken op het adminschap! Very Happy

Code:
Wat is je naam?
Hoe oud ben je?
Heb je ervaring met forums en de aanpak ervan?
Ben je vaak online of zul je dat zijn?
Ben je bereid om 100% inzet te geven voor het forum?
Waarom wil je dit graag doen?


Alvast veel succes aan iedereen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Sollicitatietopic Administrator Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic Administrator   Sollicitatietopic Administrator I_icon_minitimewo dec 09, 2009 7:29 pm

Wat is je naam? Kevin Meijer (Apollo)
Hoe oud ben je? 17 jaren jong.
Heb je ervaring met forums en de aanpak ervan? Ik heb forums gehad in allemaal verschillende onderwerpen en categorieën, onder ander van Harry Potter, Lord of the Rings en Star Wars.
Ben je vaak online of zul je dat zijn? 2 uur per dag minimaal, meestal in de avond vanwege me opleiding.
Ben je bereid om 100% inzet te geven voor het forum? Ja natuurlijk, wat is een forum zonder goeie inzet?
Waarom wil je dit graag doen? Ik vind het leuk om de leiding over iets te hebben, ook buiten deze forum om, natuurlijk heeft een forum ook een goeie team nodig van Admins en Moderators. Niet mensen die na een maandje opgeven, maar de volle vaart erin houden! Ik ben zelf ook nog eens een enorme fan van RPG's en Harry Potter, dus wat wil je nog meer?

Proficiat, je bent mede-admin van het forum! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sollicitatietopic Administrator
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Zweinstein Algemeen :: Perkamentus' Kantoor-
Ga naar: