Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hongaar wil volle ME bus stelen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Hongaar wil volle ME bus stelen Empty
BerichtOnderwerp: Hongaar wil volle ME bus stelen   Hongaar wil volle ME bus stelen I_icon_minitimewo dec 09, 2009 6:50 pm

Toen een Hongaar zag hoe de chauffeur van een busje uitstapte en de sleutel in het contactslot liet zitten, kon hij de verleiding niet weerstaan. Hij stapte in en wilde de motor starten. Groot was zijn schrik toen hij ineens stemmen uit het busje hoorde. "Als ik jou was, zou ik dat niet doen'', zei een van de inzittenden.

De man bleek een busje van de Hongaarse Mobiele Eenheid (ME) vol met ordetroepen te hebben willen stelen, meldde de Hongaarse krant Nepszabadsag. In het donker had hij het logo van de ME op de zijkant van het voertuig over het hoofd gezien. De dief probeerde te vluchten, maar kon worden opgepakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Hongaar wil volle ME bus stelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hongaar wil volle ME bus stelen   Hongaar wil volle ME bus stelen I_icon_minitimewo dec 09, 2009 6:56 pm

Haha, dom eigenlijk. Gelukkig hebben ze hem opgepakt. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
SeverusSnape
1e jaars
SeverusSnape


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind

Hongaar wil volle ME bus stelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hongaar wil volle ME bus stelen   Hongaar wil volle ME bus stelen I_icon_minitimewo dec 09, 2009 9:03 pm

Foutje bedankt. Laughing
Inderdaad wel goed dat ze hem opgepakt hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magnificent4.actieforum.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud





Hongaar wil volle ME bus stelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hongaar wil volle ME bus stelen   Hongaar wil volle ME bus stelen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hongaar wil volle ME bus stelen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Smekkies in Alle Smaken :: Nieuws-
Ga naar: