Hallo! Heb jij écht een nieuwe avatar nodig? Of een banner voor het RPGen? Ben je je bureaublad zat? Kán, of wíl je het niet zelf maken?
Voer hier dan een verzoek in, en anderen zullen iets moois voor je maken!
Om niet teleurgesteld te raken;
Specificeer jezelf. Zorg ervoor dat je er eventuele kleuren bijgeeft, grootte, etc.
Wees duidelijk in je formulering. Straks krijg je iets heel anders dan je wilt.
Ga niet op de ander zitten vitten als je de creaties niet mooi vindt! Als dit zo is, moet je dit met zoveel mogelijk beleefdheid aan de ander duidelijk maken
Als je voor anderen crea's maakt: zorg er dan voor dat iedereen's wens uitkomt. Je kan Piet geen maand laten wachten omdat je Jan en Marloes liever helpt.
Veel plezier!
Thurifer 3e jaars
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 07-12-09
Onderwerp: Re: Verzoekentopic zo dec 13, 2009 6:54 pm
Ik heb een verzoek of iemand een banner wil maken voor mijn RPG karakter, aangezien mijn computer mijn eigen banner op de een of andere reden niet meer wil opslaan.
Grootte is denk ik zoals de gemiddelde banner, iets van 300*125 ongeveer? Niet al te hoog in ieder geval.
Ik zal er twee plaatjes van mijn karakter bijzetten: Plaatje 1 Plaatje 2
Beide plaatjes morgen gebruikt worden, of anders het plaatje dat de maker het leukst/makkelijkst vind om mee te werken.
En dan graag haar naam, Julie Christmas met witte letters (mits het dan nog leesbaar is). Lettertype maakt niet heel veel uit.
Onderwerp: Re: Verzoekentopic di dec 15, 2009 7:13 pm
Graag gedaan hoor. Het was niks. Ik help graag dus.
Dean 2e jaars
Aantal berichten : 51 Registratiedatum : 07-12-09 Leeftijd : 30 Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^
Onderwerp: Re: Verzoekentopic wo dec 23, 2009 7:02 pm
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en mij een handje helpen? Ik wil namelijk van dit plaatje een banner met de tekst: Jonathan Williams. Liefst met een mooi randje en als het lukt dit plaatje. Als je er nog iets extra's aan wilt toevoegen vind ik het best ^^
Onderwerp: Re: Verzoekentopic do dec 24, 2009 12:17 am
^Kun je iets duidelijker zijn? Moet er een randje om de foto heen? Het zwaard moet er dus op neem ik aan? En hoe groot? En is het goed dat ik je het na de kerst anders geef?
Dean 2e jaars
Aantal berichten : 51 Registratiedatum : 07-12-09 Leeftijd : 30 Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^
Onderwerp: Re: Verzoekentopic vr dec 25, 2009 3:25 pm
Neem alle tijd joh ^^, Er moet een randje om de banner heen en het zwaard moet in de banner. De afmetingen van Julie Christmas vond ik wel mooi maar hji mag natuurlijk wat langer.