Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jouw Afdelingen Top 4

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Jouw Afdelingen Top 4 Empty
BerichtOnderwerp: Jouw Afdelingen Top 4   Jouw Afdelingen Top 4 I_icon_minitimedo dec 10, 2009 10:14 pm

Laat hier jouw Top 4 van de afdelingen weten en laat ons weten waarom je het zo vind. Wink

1. Griffoendor: omdat ik het een leuke en gezellige afdeling vindt. Ik heb griffoendor niet gekozen vanwege de vele aandacht die het krijgt.

2. Ravenklauw: staat bij mij op de tweede plaats omdat ik het eveneens een leuke en gezellige afdeling vind en wijshied belangrijk is in het leven.

3. Zwadderich: staat op de derde plaats en volgens mij zijn niet alle Zwadderaars gemeen en er een mysterieuze sfeer is.

4. Huffelpuf: staat op de laatste plaats en iemand moet toch als laatste eindigen. Ik heb niiet echt iets tegen deze afdeling, maar ik zou me er het minst thuisvoelen.


Laatst aangepast door Gregory op zo dec 13, 2009 7:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Jouw Afdelingen Top 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Afdelingen Top 4   Jouw Afdelingen Top 4 I_icon_minitimedo dec 10, 2009 10:30 pm

1: Ravenklauw heb ik gekozen omdat deze afdeling voor wijsheid en kennis staat. Wijsheid en kennis is belangrijk voor iederen want tenslotte, kennis is macht.

2: Zwadderich heb ik gekozen omdat Zwadderaars ambitues zijn, net zoals ik zelf. Daarnaast zijn ze sluw en arrogant, wat mij ook wel past.

3: Griffoender als derde omdat deze afdeling staat voor pure goedheid en moed. Maar zelfs de dapperste persoon op aarde voelt soms angst en heeft soms het verlangen om van het goede pad af te wijken slechts voor zichzelf.

4: Huffelpuf heb ik als laatste gekozen, alhoewel deze afdeling tekenend is voor loyaliteit, iets wat ik ook veel bezit, eindigt toch op 4, omdat Huffelpuf vaak toch het "overschot" neemt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Jouw Afdelingen Top 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Afdelingen Top 4   Jouw Afdelingen Top 4 I_icon_minitimedo dec 10, 2009 11:48 pm

1. Zwadderich is en blijft voor altijd mijn nummer één, ik ben erg ambitieus, sluw en kan ook soms arrogant overkomen. Iets in het duistere van Zwadderich trekt mij ook erg aan.
2. Griffoendor is mijn nummer twee, hoewel Zwadderich en Griffoendor aartsvijanden zijn, vind ik na Zwadderich, Griffoendor ook leuk. Want dapperheid en lef is ook belangrijk.
3. Ravenklauw is mijn nummer drie, een goed stel hersens is altijd belangrijk.
4. Huffelpuff eindigt als laatste, ik vond dit altijd een saaie afdeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
jo-oost
Dreuzel



Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 29-12-09

Jouw Afdelingen Top 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Afdelingen Top 4   Jouw Afdelingen Top 4 I_icon_minitimedi dec 29, 2009 4:56 pm

1. Op nummer een staat de afdeling waarvan ik het vreemd vind dat Hermelien Griffel er niet in zit en omdat ik er zelf bij pas namelijk Ravenklauw
2. Op een goede tweede plaats staat Zwadderich omdat dat in de film vele Sterke Personages heeft voorgebracht ( Sneep, Bellatrix, Draco )
3. Natuurlijk ontbreekt ook Griffoendor niet op dit lijstje. Natuurlijk de belangrijkste personages komen uit deze groep. En je weet ook het meest over deze afdeling.
4. Huffelpuf staat bij mij op de vierde plaats. De afdeling is onbelangrijk en brengt ook geen belangrijke personages voor. Op Carlo Kannewasser na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jouw Afdelingen Top 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Afdelingen Top 4   Jouw Afdelingen Top 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jouw Afdelingen Top 4
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De afdelingen
» Jouw top 5
» Jouw favoriete genre
» Wie is jouw favoriete artiest/band?
» Dump hier jouw favoriete bands/artiesten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Kasteel Zweinstein :: De Grote Zaal-
Ga naar: