Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het concert / festival topic!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Het concert / festival topic! Empty
BerichtOnderwerp: Het concert / festival topic!   Het concert / festival topic! I_icon_minitimevr dec 11, 2009 11:42 pm

Plaats hier je concerten en festivals die in de planning staan.

Bij mij is momenteel nog niks zeker, maar misschien ga ik 5 april 2010 naar Opeth in Londen en een dagje naar Graspop. Ik hou eigenlijk helemaal niet van Graspop omdat er doorgaans alleen maar grote namen staan, maar dit jaar komen twee van mijn favoriete bands, namelijk Immortal en Bloodbath. Als deze op dezelfde dag spelen, ga ik er zo goed als zeker heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Het concert / festival topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het concert / festival topic!   Het concert / festival topic! I_icon_minitimeza dec 12, 2009 3:34 am

Oh, concerten en festivals... *droomt weg*
Momenteel staat alleen Sioen nog op de planning, ergens begin Februari. Ik ben pas wel nog naar Muse geweest, op 2 november.
Hoogstwaarschijnlijk ga ik wel weer naar Rock Werchter. Als m'n vriendinnen morgen gereageerd hebben om te zeggen of ze mee gaan of niet ga ik meteen tickets bestellen ^^ Voorlopig is dat alles Smile

Edit: Ondertussenis m'n Werchter ticket besteld!!! Hoera!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Het concert / festival topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het concert / festival topic!   Het concert / festival topic! I_icon_minitimewo dec 16, 2009 3:13 pm

Ik kan vaak geen tickets boeken omdat ik nooit weet of ik thuis ben ja of nee. Eigenlijk weet ik nooit wat ik volgende maand zal doen omdat ik telkens her en der heenga.
Terug naar boven Ga naar beneden
Klia
1e jaars
Klia


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 12-12-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : overal en nergens

Het concert / festival topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het concert / festival topic!   Het concert / festival topic! I_icon_minitimevr dec 18, 2009 12:44 pm

Lacuna Coil in Februari Cool

Mijn zomer-festival planning staat nog op wacht. Zeker Willrock, maar verder zie ik nog wel. Graspop zou ik wel willen gaan doen. Korpiklaaniiiiiiiii!!!!!!!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het concert / festival topic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het concert / festival topic!   Het concert / festival topic! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het concert / festival topic!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het tel topic
» Bijnamen topic
» Het aftel topic
» Het Achtergrond Topic
» Mijn koninkrijk voor...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Krijsende Krot :: Muziek-
Ga naar: