Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vragen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Vragen   Vragen I_icon_minitimezo dec 13, 2009 6:48 pm

Maar even een vragentopic, want die zag ik nog niet.

Ik krijg best vaak mailtjes dat er gerageerd is op een topic waar ik ook in heb gereageerd. Nu heb ik deze functie geloof ik in mijn profiel uitgezet, maar ik krijg ze nog steeds. Wat kan ik er tegen doen?

Oh en een klein algemeen dingetje. Ik zag dit staan in de ondertitel van het 'algemeen' board: 'dagdagelijkse'. Hoort dit of is het (in mijn ogen) een typfoutje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vragen   Vragen I_icon_minitimezo dec 13, 2009 7:12 pm

Thurifer schreef:
Maar even een vragentopic, want die zag ik nog niet.

Ik krijg best vaak mailtjes dat er gerageerd is op een topic waar ik ook in heb gereageerd. Nu heb ik deze functie geloof ik in mijn profiel uitgezet, maar ik krijg ze nog steeds. Wat kan ik er tegen doen?

Oh en een klein algemeen dingetje. Ik zag dit staan in de ondertitel van het 'algemeen' board: 'dagdagelijkse'. Hoort dit of is het (in mijn ogen) een typfoutje?

Als eerste is dagdagelijkse geen typfoutje, het hoort namelijk zo. Wat betreft je mailtjes die je constant krijg kun je deze functie uitschakelen in je profiel bij: Stuur mij een e-mail als iemand een bericht meldt. Hierlee zou het moeten opgelost zijn. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
 
Vragen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Zweinstein Algemeen :: De Hersenpan-
Ga naar: