Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Pirates of the Caribbean

Ga naar beneden 
+3
Anadria
Darlene
Gregory
7 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Pirates of the Caribbean Empty
BerichtOnderwerp: Pirates of the Caribbean   Pirates of the Caribbean I_icon_minitimezo dec 13, 2009 8:23 pm

Pirates of the Caribbean.. Wie die films niet kent heeft onder een steen geslapen. Heel lang geslapen. Very Happy

Pirates of the Caribbean 1: The Curse of the Black Pearl: De havenstad Port Royal wordt aangedaan door een eens beruchte piraat Jack Sparrow. Ooit was hij de kapitein van de Black Pearl, totdat de stuurman Barbossa de bemanning tot muiterij opzette, en Jack dumpte op een eilandje, met een pistool met één kogel erin. In Port Royal is hij op zoek naar een schip en bemanning, maar in de nederzetting wordt hij gevangen genomen.
Elizabeth Swann is de dochter van de gouverneur Weatherby Swann van Port Royal. Toen ze klein was, was ze aan boord van een schip dat een drenkeling (een kleine jongen) aan boord nam. Ze ziet dat de jongen (Will Turner) een medaillon bij zich draagt en vermoedt dat de jongen van een piratenschip komt. Ze verbergt daarom deze munt voor de rest van de bemanning.
Vele jaren later, als Port Royal wordt overvallen door vervloekte piraten op een spookschip, wordt Elizabeth gevangen genomen door de piraten. Ze denkt dat ze er slim aan doet door een valse naam op te geven, en zegt dat ze Turner heet.
De piraten zijn echter op zoek naar het kind van ene Bill Turner en denken nu dat dat Elizabeth is. Ze hebben het bloed van Turner nodig om zich van een vloek te ontdoen, die hun onsterfelijk heeft gemaakt; bij maneschijn veranderen de crew en kapitein in levende skeletten.
Will Turner, die inmiddels wapensmid is geworden in Port Royal, bevrijdt de piraat Jack Sparrow en samen veroveren ze The Interceptor, het snelste schip van de Engelse marine, en gaan op zoek naar Elizabeth en de piraten, waarmee Sparrow nog een appeltje te schillen heeft.
Wanneer de piraten op Isla de Muerta het laatste goudstuk dat ze nodig hebben om de vloek op te heffen, voegen bij de andere goudstukken, samen met het bloed van Elizabeth, blijkt dat de vloek nog steeds niet is opgeheven. Ondertussen is Jack Sparrow al aangekomen bij het schip van de Engelse marine, en zegt hen dat ze de piraten die Elizabeth hebben ontvoerd kunnen terugpakken. Ze weten echter niet dat die piraten nog steeds onsterfelijk zijn. Er breekt een gevecht uit tussen de marine en de piraten. Ondertussen keert Jack Sparrow terug naar de plaats waar Will Turner is gevangen genomen. Hij pakt ook een goudstuk, waardoor hij ook onsterfelijk wordt, en gaat het gevecht aan met de piraten. Vervolgens pakt Jack een pistool, en op het moment dat Will Turner zijn bloed in de kist laat stromen met het laatste overgebleven muntstuk, schiet hij Barbossa dood.

2: Dead Man’s Chest: Jack Sparrow ontdekt dat hij nog in het krijt staat bij de legendarische Davy Jones, kapitein van het spookachtige schip de Flying Dutchman. Terwijl de tijd doortikt, moet Jack een manier zien te vinden om Davy Jones tevreden te stellen en zo aan de vloek te ontkomen. Hierbij heeft hij de hulp nodig van zijn vrienden, Will Turner en Elizabeth Swann die volop bezig zijn met hun trouwplannen. Zij zijn gedwongen om mee te gaan op een van Jack's vele avonturen.
In dit tweede deel van Pirates of the Caribbean komen onder andere kannibalen en Davy Jones met zijn vervloekte bemanning aan de orde (dit zijn maar een paar personen uit een hele waslijst met namen). Je komt meer te weten over personages die in het eerste deel niet zo op de voorgrond traden: Ragetti en Pintel (bemanning van Captain Barbossa, Ragetti heeft een houten oog en Pintel is zijn kleine, maar snel op de tenen getrapte vriend).

3: At World’s End: Het verhaal van deze derde film gaat verder waar deel twee abrupt was afgelopen. Kapitein Jack Sparrow is verzwolgen door de Kraken, een gigantisch zeemonster, en Cutler Beckett, een hoge ome binnen de Oost-Indische Compagnie, heeft het schip "De Vliegende Hollander" en haar monsterlijke bemanning in zijn macht, waarmee hij alle piraten ter wereld probeert uit te roeien.

Klikken voor volledige uitleg

Johnny Depp - Jack Sparrow
Geoffrey Rush - Hector Barbossa
Orlando Bloom - Will Turner
Keira Knightley - Elizabeth Swann
Jack Davenport - James Norrington
Keith Richards - Teague Sparrow
Kevin McNally - Mr. Gibbs
Jonathan Pryce - Weatherby Swann
Mackenzie Crook - Ragetti
Lee Arenberg - Pintel
Stellan Skarsgård - Bill Turner
Bill Nighy - Davy Jones
Tom Hollander - Curler Beckett
Naomie Harris - Tia Dalma/Calypso
Chow Yun-Fat – Sao Feng
Martin Klebba – Marty
David Bailie - Cotton
Dermot Keaney - Maccus
David Schofield – Mercer
Zoë Saldaña – Annemarie
Alex Norton – Bellamy

Pirates of the Caribbean 4: The Fountain of Youth: deze verschijnt in 2011

Pirates of the Caribbean Cap

Vertel dus hier wat je vindt over POTC! Waarom vind je ze goed/waarom niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Pirates of the Caribbean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pirates of the Caribbean   Pirates of the Caribbean I_icon_minitimezo dec 13, 2009 8:50 pm

Ik vind het helemaal geweldig dat er een PotC4 komt, maar Orlando en Keira komen toch niet meer terug? Tenminste, dat las ik ergens, wel erg jammer vind ik dat!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Pirates of the Caribbean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pirates of the Caribbean   Pirates of the Caribbean I_icon_minitimezo dec 13, 2009 10:40 pm

Ik ben helemaal fan van PotC... maar ik weet nog niet of ik écht zo blij ben met deel 4. Ik ben bang dat ze de boel helemaal gaan uitmelken en daardoor verprutsen. Zeker aangezien twee van de drie main characters niet meer meedoen...
Dat houdt niet in dat ik de drie films die er tot nu toe zijn niet goed vind, want dat vind ik we. Ze zijn echt geweldig. Jack Sparrow is echt zo brilliant! Johnny Depp is écht wel de perfecte acteur voor deze rol.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Pirates of the Caribbean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pirates of the Caribbean   Pirates of the Caribbean I_icon_minitimema dec 14, 2009 12:41 am

Zolang Johnmy Jack speelt, vind ik alles best.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frankie
3e jaars
Frankie


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ergens.

Pirates of the Caribbean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pirates of the Caribbean   Pirates of the Caribbean I_icon_minitimema dec 14, 2009 10:26 am

@Darlene, dat had ik ook ergens gelezen, stiekem hoop ik gewoon dat ze mee spelen!

Ik vind Johnny Depp Jack Sparrow zo geniaal spelen! En dan bedoel ik ook echt geniaal, hij heeft zo van die momentjes waar ik om moet lachen. Tot nu toe zijn de films voor mijn gevoel beter geworden! Maar ik hoop dat Keira en Orlando blijven spelen in de films, want zij horen er gewoon bij. Ik zou zelf dan geen film maken zonder hen erbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Klia
1e jaars
Klia


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 12-12-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : overal en nergens

Pirates of the Caribbean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pirates of the Caribbean   Pirates of the Caribbean I_icon_minitimema dec 14, 2009 12:14 pm

Zolang Johnny meedoet, is het goed. Al die onzin tussen Orlando Bloom en Keira Knightley mag van mij gerust weggelaten worden. Constant al die liefdesaffaires tussen hen, werd toch ook wel wat teveel.

Maar jullie weten toch dat de titel al veranderd is The fountain of youth was enkel maar hun werktitel.
Pirates of the Caribbean 3911208047_c2ccb63d74
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Pirates of the Caribbean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pirates of the Caribbean   Pirates of the Caribbean I_icon_minitimema dec 14, 2009 7:48 pm

Ik vind Pirates of the Caribbean altijd een genot om naar te kijken.
Er zit leuke humor in, het verhaal lijn is prima (behalve in de 2e film dan) en de acteurs spelen hun rol goed.
Ik weet niet of ik blij ben met deel 4, maar de tijd zal het leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pirates of the Caribbean Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pirates of the Caribbean   Pirates of the Caribbean I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pirates of the Caribbean
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Krijsende Krot :: Films-
Ga naar: