Eens zien, ik schrijf al best lang, al ik het ook lang geleden dat ik serieus een verhaal heb geschreven. M'n leven is gewoon te druk.
Ik schrijf voor zeer variërende doelgroepen. De ene keer zijn het echte kinderverhalen, andere keren meer voor jongeren. De meest korte verhaaltje die ik op hem moment schrijf zijn vooral gericht op fans van een bepaalde Manga of Animé... maar die zijn er dan weer in alle leeftijden (bijna)
Het meeste wat ik schrijf gaat vaak richting Fantasy en anders blijft het een beetje hangen bij het dagelijks leven.
Tot nu toe heb ik maar één lang verhaal voltooid wat helemaal van mezelf komt. Dat heb ik ondertussen 2 jaar geleden geschreven als uitwerking van mijn Profielwerkstuk voor het VWO. Dat was een mengeling van Fantasy & Biologie. [Een Kat voor 5 Dagen!]
Het verhaal van mij wat het meeste bekend is geworden bij veel Harry Potter fans (ik vraag me af of iemand het zich nog herinnert... het is al zo lang geleden!) was mijn verhaal over Siria Zwarts, wat in zeker zin het 2e boek vanuit een ander perspectief was. Er hadden nog veel meer verhalen over haar moeten komen, maar dat is er nooit van gekomen.
En zo heb ik dus nog vele andere verhaal lijnen liggen die ik gewoon niet uit weet te werken door tijdgebrek en andere hobbies.