Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Schrijf jij?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Schrijf jij? Empty
BerichtOnderwerp: Schrijf jij?   Schrijf jij? I_icon_minitimema dec 14, 2009 9:01 pm

Schrijf jij wel eens verhalen of boeken?
Vertel het hier allemaal!

Schrijf:

1.Wat is je doelgroep
2.Waar gaan je verhalen over
3.Als je niet schrijft, post hier dan ook niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Schrijf jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijf jij?   Schrijf jij? I_icon_minitimema dec 14, 2009 9:57 pm

Ik schrijf al verhalen van sinds ik heb leren schrijven. Vroeger schreef ik zelf Jip en Janneke verhaaltjes,mar ikverzonnet zo goed zelf nieuwe wezentjes enzo ^^ Nu schrijf ik zo goed als alleen maar fantasy. Meestal is het vampierfantasy, maar het gebeurt ook wel dat ik andere fantasy schrijf et andere wezens ofzo. Mijn doelgroep is mensen van pakweg 15 tot 25 jaar ofzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Riku
2e jaars
Riku


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam-like

Schrijf jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijf jij?   Schrijf jij? I_icon_minitimedi dec 15, 2009 4:50 pm

Eens zien, ik schrijf al best lang, al ik het ook lang geleden dat ik serieus een verhaal heb geschreven. M'n leven is gewoon te druk.

Ik schrijf voor zeer variërende doelgroepen. De ene keer zijn het echte kinderverhalen, andere keren meer voor jongeren. De meest korte verhaaltje die ik op hem moment schrijf zijn vooral gericht op fans van een bepaalde Manga of Animé... maar die zijn er dan weer in alle leeftijden (bijna)

Het meeste wat ik schrijf gaat vaak richting Fantasy en anders blijft het een beetje hangen bij het dagelijks leven.

Tot nu toe heb ik maar één lang verhaal voltooid wat helemaal van mezelf komt. Dat heb ik ondertussen 2 jaar geleden geschreven als uitwerking van mijn Profielwerkstuk voor het VWO. Dat was een mengeling van Fantasy & Biologie. [Een Kat voor 5 Dagen!]

Het verhaal van mij wat het meeste bekend is geworden bij veel Harry Potter fans (ik vraag me af of iemand het zich nog herinnert... het is al zo lang geleden!) was mijn verhaal over Siria Zwarts, wat in zeker zin het 2e boek vanuit een ander perspectief was. Er hadden nog veel meer verhalen over haar moeten komen, maar dat is er nooit van gekomen.

En zo heb ik dus nog vele andere verhaal lijnen liggen die ik gewoon niet uit weet te werken door tijdgebrek en andere hobbies.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sindraa.livejournal.com
Gesponsorde inhoud





Schrijf jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijf jij?   Schrijf jij? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schrijf jij?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Krijsende Krot :: Boeken-
Ga naar: