Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!

PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Een brief geschreven...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory

Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34

Een brief geschreven... Empty
BerichtOnderwerp: Een brief geschreven...   Een brief geschreven... I_icon_minitimedi dec 15, 2009 9:41 pm

In dit topic kun je kwijt of je ooit al de neiging gehad hebt om een brief te schrijven naar een of andere acteur/actrice. Of heb je al werkelijk een brief geschreven en antwoord teruggekregen? Post het hier allemaal! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Arthur
Dreuzel
Arthur

Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 31-12-09

BerichtOnderwerp: Re: Een brief geschreven...   Een brief geschreven... I_icon_minitimedo dec 31, 2009 3:05 pm

Iemand waarvan ik had gehoord heeft dat weleens gedaan naar een canadese acteur, maar dan via de mail. En nu reizen ze samen de wereld rond, hoe cool is dat?
Anadria
2e jaars
Anadria

Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: Een brief geschreven...   Een brief geschreven... I_icon_minitimevr jan 01, 2010 11:01 pm

Ik heb een heel aantal fanmail adressen opgeslagen de laatste tijd, maar nog geen tijd gehad om effectief te schrijven, wat ik wel van plan ben. Ik heb wel naar enkele bekende mensen een mail gestuurd voor een schoolopdracht, maar dat telt misschien niet?
Naja, enkele van die fanmailadressen zijn die van: Placebo, Muse, Darren Shan... nja, en nog een heel aantal ^^
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Een brief geschreven...   Een brief geschreven... I_icon_minitime

Een brief geschreven...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Dagelijkse Praat :: Hollywood-
Ga naar: