Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Tim Burton!

Ga naar beneden 
+2
Thurifer
Morgause Faie
6 plaatsers
AuteurBericht
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

Tim Burton! Empty
BerichtOnderwerp: Tim Burton!   Tim Burton! I_icon_minitimedo dec 17, 2009 1:07 pm

Haaaay mensjes,

Ik ben dus verzot op Tim Burton en al zijn films. Ik vind Sleepy Hollow, The Nightmare Before Christmas, Corpse Bride etc. allemaal echt super! En ik kijk echt uit naar Alice in Wonderland. 9 heb ik helaas nog niet gezien, en Edward Scissorhands moet ik ook nog kijken, maar ik heb wel hoge verwachtingen. :]

En jullie, wat vinden jullie van deze filmgenie? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Tim Burton! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tim Burton!   Tim Burton! I_icon_minitimedo dec 17, 2009 2:12 pm

Al mijn favoriete filmregisseur sinds ik 13 was, dus nu al ruim een jaar of 6. Ik heb al zijn films thuis, en ga meteen naar de bioscoop zodra er een nieuwe film van hem uit is. Het begon voor mij met Sleepy Hollow, die ik stiekem boven ging kijken op tv. Ik was een enorme schijtluis, maar dit was de eerste 'horrorfilm' waarvan ik niet midden in de nacht wakker lag.

Mijn favoriet blijft toch wel Big Fish, omdat ik dingen kan blijven ontdekken in die film. Verder ben ik ook verzot op Vincent, een filmpje van ongeveer 10 minuten die Burton in zijn beginjaren maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

Tim Burton! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tim Burton!   Tim Burton! I_icon_minitimevr dec 18, 2009 12:38 am

@Thurifer:

Joa, Sleepy Hollow is ook een enge 'horrorfilm', maar toch eentje waarvan je niet wakker ligt of iets anders krijgt behalve plezier [ik moest bv niet de hele tijd om me heen kijken om zeker te weten dat mijn hoofd er niet zo af vliegt. Bij The Uninvited moest dat wel XD]. :]
Ik vind het ook echt super dat Johnny Depp in zoveel van zijn films speelt! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Tim Burton! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tim Burton!   Tim Burton! I_icon_minitimevr dec 18, 2009 5:34 pm

Oh ik vind de films van Tim echt super! Ik kijk al helemaal uit naar Alice in Wonderland! Ik heb de trailers gezien en het ziet er zo vet uit. Net als al zijn andere films.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Arthur
Dreuzel
Arthur


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 31-12-09

Tim Burton! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tim Burton!   Tim Burton! I_icon_minitimedo dec 31, 2009 2:56 pm

Geez, waarom noemt niemand Sweeney Todd: the demon barber of fleet street? Dat is echt een geweldige film.

Natuurlijk heb ik ook zin om Alice in Wonderland te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
SeverusSnape
1e jaars
SeverusSnape


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind

Tim Burton! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tim Burton!   Tim Burton! I_icon_minitimema jan 04, 2010 3:39 pm

Tot nu toe alleen nog maar Sweeney Todd van hem gezien. Maar die film is dan ook helemaal geweldig.
Ga zeker meer films kijken van hem. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magnificent4.actieforum.com/forum.htm
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Tim Burton! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tim Burton!   Tim Burton! I_icon_minitimema jan 04, 2010 4:05 pm

Tim Burton is gewoon geweldig. Ik heb nog geen enkele slechte film van hem gezien en ik heb er inmiddels toch al een aantal gezien ^^
Tja, wat kan je meer over hem zeggen dan dat hij gewoon geweldige films maakt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Gesponsorde inhoud





Tim Burton! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tim Burton!   Tim Burton! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tim Burton!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Krijsende Krot :: Films-
Ga naar: