Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Welk liedje heb je nu in je hoofd?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

Welk liedje heb je nu in je hoofd? Empty
BerichtOnderwerp: Welk liedje heb je nu in je hoofd?   Welk liedje heb je nu in je hoofd? I_icon_minitimevr dec 18, 2009 12:42 am

Titel zegt het al, post hier welk liedje nu in je hoofd zit, en natuurlijk of je dat fijn vindt of niet. :]
Eventueel een link naar het liedje mag ook.


Ik heb Jack's Lament van The Nightmare Before Christmas in mijn hoofd! Echt een geweldig lied, maar ik wil hem heel graag meezingen en kom niet verder dan 'There are few who deny; at what I do I am the best, for my talents are renowned far and wide', en dan skipt het door naar 'And I... JACK! The pumpkin king... have grown so weary of the same old thing...' xD
https://www.youtube.com/watch?v=Wv1HX80u5x4
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
2e jaars
Dean


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^

Welk liedje heb je nu in je hoofd? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk liedje heb je nu in je hoofd?   Welk liedje heb je nu in je hoofd? I_icon_minitimeza dec 19, 2009 10:17 pm

Jingle Bells x), soms wel en soms niet. Maar mijn ouders worden er erg chagerijnig van.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk liedje heb je nu in je hoofd?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk personage zou jij spelen?
» Raad het liedje
» Staat het liedje boven je op je iPod/Mp3?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Krijsende Krot :: Muziek-
Ga naar: