Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Maak 'm of kraak 'm!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Maak 'm of kraak 'm! Empty
BerichtOnderwerp: Maak 'm of kraak 'm!   Maak 'm of kraak 'm! I_icon_minitimema jan 04, 2010 10:07 pm

Even een soort van spelletje om de boel weer wat of te fleuren.

Elke week plaats ik hier een artiest/band/genre die onder de loep kan worden genomen. Je plaats wat je van deze act vind, en of je 'm "maakt" (positief), of "kraakt" (negatief). Graag zo goed mogelijk beargumenteren (dus niet;, kraken, want ze zijn stom). En aan het einde van de week wordt er dus naar t eindresultaat gekeken.
Ik zal proberen bekende acts hier neer te zetten, zodat iedereen er wat over kan vertellen.

Week 1:
Lady Gaga

Deze dame heeft naam gemaakt door haar aparte kledingstijl en haar grootse performance. Haar liedjes zijn bijzonder catchy en hebben een hoog meezing en 'blijft in mijn hoofd zitten' gehalte. Door dit hele pakket is ze een van de grootste performers van het nieuwe decennia. Toch vind ik het bij haar allemaal te simpel. Haar liedjes zijn eerder gehoord, ze steunt op haar goede contacten in de muziekindustrie en lijkt naast haar statement dat iedereen moet dragen wat hij/zij leuk vind niet veel te vertellen te hebben. Maar toch vind ik Lady Gaga een welkom aanzien in de hedendaagse popindustrie. Goed, haar liedjes en teksten zijn niet van hoogdragend niveau, maar ze is tenminste weer eens wat anders dan het zoveelste popprinsesje met mooie, dansende lokken die een nummer 1 hit scoort omdat ze heeft gewonnen bij een van de tientallen talentenjachten. Daarom zeg ik: maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Maak 'm of kraak 'm! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maak 'm of kraak 'm!   Maak 'm of kraak 'm! I_icon_minitimema jan 04, 2010 10:31 pm

Easy:
Maakt, naar mijn mening dan toch, geweldig slechte muziek. Het is irritante muziek, die, in tegenstelling tot wat mijn bovenposter vindt, helemaal niet catchy zijn en mij dus ook totaal niks, maar dan ook helemaal niks zeggen of doen. En als je op zo'n manier bekend moet worden, door je zo te kleden en gedragen, moet je helemaal niet bij mij afkomen, dus: kraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

Maak 'm of kraak 'm! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maak 'm of kraak 'm!   Maak 'm of kraak 'm! I_icon_minitimedi jan 05, 2010 12:55 am

Ik vind haar een ontzettende slet. Haar kledingsstijl kon ook beter. Maar ze is erg getalenteerd, heeft een superstem, en de akoestische versies van haar liedjes zijn wel oke. De originele versies zijn niet echt iets voor mij, naar mijn mening heb ik dat wel eerder bij anderen gehoord. Het is gewoon, like, pop, niks nieuws. Maar ze is inderdaad niet een van de Little Miss Pink's van de talentenjachten. Zelf zegt ze dat ze een freak is, toch vind ik dat ze dat ook anders kon uitdrukken. Hmm, mraken dan maar? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Maak 'm of kraak 'm! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maak 'm of kraak 'm!   Maak 'm of kraak 'm! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maak 'm of kraak 'm!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Krijsende Krot :: Muziek-
Ga naar: