Onderwerp: Re: Wat doe je nu? za dec 12, 2009 11:26 pm
Poging tot het schrijven van een Essay... heerlijk als je docent denkt dat je schrijfstijl "Sucks", maar hij ziet er "potential" in... dus ik blijf proberen ^-^
Verder forum bekijken, mail checken, muziek luisteren... MSN....
Onderwerp: Re: Wat doe je nu? di dec 15, 2009 9:25 pm
met Frankie schik hebben op msn + de webcam, en helemaal dood gaan over een heel persoonlijk onderwerp ; BLAADJES
Klia 1e jaars
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 12-12-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : overal en nergens
Onderwerp: Re: Wat doe je nu? di dec 15, 2009 9:42 pm
En ik die dacht dat het niet erger kon...
Ik zit te denken en te msn'en En zit m'n berichten na te kijken.
Thurifer 3e jaars
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 07-12-09
Onderwerp: Re: Wat doe je nu? di dec 15, 2009 10:31 pm
Klia schreef:
en dan scrubs kijken, dus adios!
Scrubs!! <3
Ik zit nu op het forum, ben mijn route voor morgen aan het plannen en met iemand aan het besluiten of we dit weekend zullen gaan schaatsen, aangezien er op het nieuws werd gezegd dat het ijs dit weekend dik genoeg is.
Klia 1e jaars
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 12-12-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : overal en nergens
Onderwerp: Re: Wat doe je nu? di dec 15, 2009 11:53 pm
Jordan rockt gewoon
ik lig nu op de zetel te creperen met de hond en film te kijken. ^^
Onderwerp: Re: Wat doe je nu? do dec 17, 2009 1:29 pm
Stukjes posts aan het lezen, nieuwe RPG's aan het bedenken, en ik ga zo eten! Want ja, dat moet een mens ook doen. Ik zal vanmiddag gaan tekenen en allerlei andere dingen doen. Heel misschien naar buiten in de sneeuw banjeren, maar ik vind dat toch wel té koud hoor.
Onderwerp: Re: Wat doe je nu? do dec 17, 2009 3:59 pm
Ik ben in principe heel hard aan het leren voor mijn tentamen wetenschapsfilosofie later deze avond... niet dat er echt iets in mijn koppie blijft hangen! Dit wordt echt een ramp, zeker met al die mooie witte sneeuw daarbuiten!
Klia 1e jaars
Onderwerp: Re: Wat doe je nu? vr dec 18, 2009 12:42 pm
Ik lig halfslapend te hangen in mijn bureaustoel en probeer wakker te worden met Avenged Sevenfold. Als het nu ook nog eens zou lukken, zou dat mooi zijn...
Onderwerp: Re: Wat doe je nu? vr dec 18, 2009 10:00 pm
Heel veel MSN'n met mijn lieve vrienden en vriendinnen, lachen met Rilesz en vooral kijken waar ik eventueel kan posten op verschillende fora.
Morgause Faie 3e jaars
Aantal berichten : 80 Registratiedatum : 07-12-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen
Onderwerp: Re: Wat doe je nu? za dec 19, 2009 1:21 am
@Klia: Stuur hem naar mij toe, je krijgt hem heel snel weer terug, helemaal gemaakt xD
Ik zit weer stiekem op de PC. :] Dadelijk boven m'n frustratie en sadness en alle negatieve gevoelens proberen weg te werken met alles wat ik een beetje kan... [zingen, tekenen, schrijven... headbangen en whirlwinden ;D]