Onderwerp: Indelingsceremonie! zo dec 06, 2009 6:22 pm
Na een lange reis naar Zweinstein zijn alle leerlingen goed en wel in het kasteel aangekomen. Plots riep er een luide maar kordate stem: Hierheen de indelingsceremonie zal zo beginnen! Toen iedereen naar voren kwam zagen ze een oude gerafelde hoed die plots begon te zingen:
Zweinstein, Zweinstein, Zweinig Zweinstein, Leer ons toch volop. Of we nu oud en kaal zijn, Of jong met een puistenkop. Prop onze hoofden vol met weetjes, Hopelijk voelen ze zich daar thuis Want nu zijn ze leeg en tochtig, Vol vliegjes, stof en gruis. Leer ons wat het weten waard is, Maak ons ietsjes minder dom, Doe je best, dan doen wij de rest, En studeren onze hersens krom!
Iedereen applaudisseerde voor de Sorteerhoed, maar plots stond het schoolhoofd op en zei tegen de leerlingen: Welkom Welkom op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Om ingedeeld te worden hoef je enkel een lijstje in te vullen met enkele gegevens.
Code:
Je naam: Je leeftijd: Je 2 favorite afdelingen: Waarom deze afdelingen:
Anadria 2e jaars
Aantal berichten : 60 Registratiedatum : 06-12-09 Leeftijd : 34 Woonplaats : In a vampire's house
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! zo dec 06, 2009 9:24 pm
Je naam: Anadria Je leeftijd: 19 Je 2 favorite afdelingen: Griffoendor en Ravenklauw Waarom deze afdelingen: Omdat ik mezelf het best herken in de eigenschappen van deze afdelingen.
Je bent ingedeeld bij GRIFFOENDOR
SeverusSnape 1e jaars
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 06-12-09 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! zo dec 06, 2009 9:28 pm
Je naam: SeverusSnape Je leeftijd: 35 Je 2 favorite afdelingen: Zwadderich en Griffoendor Waarom deze afdelingen: Zwadderich past wel bij me. Deze afdeling trekt me altijd het meeste. Mede omdat de meeste van me favoriete personages eruit komen. Als tweede kies ik voor Griffoendor omdat we een tweede moesten kiezen en deze dan nog wel leuk is.
Je bent ingedeeld in ZWADDERICH
Robin Ownd98 3e jaars
Aantal berichten : 95 Registratiedatum : 06-12-09 Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! zo dec 06, 2009 10:10 pm
Je naam: Robin Je leeftijd: 11 Je 2 favorite afdelingen: Ravenklauw en Griffoendor Waarom deze afdelingen: Ravenklauw omdat deze bij mij past. Griffoendor omdat ik ook heel dapper ben.
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! zo dec 06, 2009 10:14 pm
Je naam: Darlene Je leeftijd: 18 Je 2 favorite afdelingen: Griffoendor en Zwadderich Waarom deze afdelingen: Giffoendor omdat dit goed bij mijn persoonlijkheid pas, ik ben best dapper en trouw en hou ontzettend veel van mijn vrienden en familie. Zwadderich, omdat het juist het tegenovergestelde is van wat ik ben. Denk niet dat ik goed bij zal passen, maar toch.
Insanity 1e jaars
Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 06-12-09 Leeftijd : 32 Woonplaats : Onder je bed
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! zo dec 06, 2009 10:21 pm
Je naam: Amy Je leeftijd: 17 Je 2 favorite afdelingen: Griffoendor & Zwadderich Waarom deze afdelingen: Griffoendor past eigenlijk wel het beste bij mijn karakter. Ook zit/zat het meerendeel van mijn favoriete personages in dit huis. Zwadderich omdat de 'dark side' mij ook wel aantrekt.
Apollo Admin
Aantal berichten : 159 Registratiedatum : 07-12-09
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! ma dec 07, 2009 12:42 am
Je naam: Apollo Je leeftijd: 17 Je 2 favorite afdelingen: Zwadderich en Griffoendor. Waarom deze afdelingen: Ik ben zeer ambitieus en sluw. Maar als ik moest kiezen voor een ander karaktereigenschap zou het de moed zijn.
Slytherin number one.
Thurifer 3e jaars
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 07-12-09
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! ma dec 07, 2009 2:16 pm
Je naam: Thurifer Je leeftijd: 19 jaar Je 2 favorite afdelingen: Ravenklauw en Zwadderich Waarom deze afdelingen: Deze twee spraken mij altijd het meeste aan. Ik hou ervan nieuwe kennis te vergaren, maar de wat meer donkere kant van Zwadderich kan ik mezelf ook wel in vinden.
Je bent ingedeeld in RAVENKLAUW
Morgause Faie 3e jaars
Aantal berichten : 80 Registratiedatum : 07-12-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! ma dec 07, 2009 8:30 pm
Je naam: Morgause Faie Je leeftijd: 14 Je 2 favorite afdelingen: Ravenklauw en Zwadderich Waarom deze afdelingen: Ravenklauw past vooral bij mijn karakter, en omdat ik een tweede keus moest maken koos ik maar voor Zwadderich, want Griffoendor en Huffelpuf staan me dus echt niet.
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! ma dec 07, 2009 9:45 pm
Je naam: Riku Je leeftijd: 20 Je 2 favorite afdelingen: Zwadderich & Griffoendor Waarom deze afdelingen: Het is grappig om deze totaal verschillende afdelingen te noemen. Hoewel Huffelpuf waarschijnlijk het best zou me zou passen, ga ik vanuit het oogpunt dat mijn karakter op het internet wordt ingedeeld richting Zwadderich en Griffoendor. Hoewel Riku moed toont en zo goed als mogelijk voor zijn vrienden klaar staat, heeft hij nogal een donker verleden wat op verschillende momenten naar boven zou kunnen komen. Tja...
Octavius Beginnend Tovenaar
Aantal berichten : 231 Registratiedatum : 07-12-09 Woonplaats : Peter Pan's place
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! ma dec 07, 2009 9:54 pm
Je naam: Octavius Je leeftijd: 18 Je 2 favoriete afdeling: Ravenklauw en Zwadderich Waarom deze 2 afdeling?: Ravenklauw omdat ik veel heb van een echte Ravenklauwer, verstand, geduld en de begeerte naar wijsheid. Aan de andere kant heb ik veel van Zwadderich, ik ben sluw, autoriteit ondermijnend en leidinggevend aan hen die mijn pad kiezen. Daarnaast bezit ik vaak de neiging om beide karaktereigenschappen met elkaar te combineren.
Je bent ingedeeld in RAVENKLAUW
Dean 2e jaars
Aantal berichten : 51 Registratiedatum : 07-12-09 Leeftijd : 30 Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! di dec 08, 2009 10:09 pm
Je naam: Dean Je leeftijd: 16 Je 2 favorite afdelingen: Griffoendor en Ravenklauw Waarom deze afdelingen: - Griffoendor; Ik ben erg trouw en zeer vriendelijk, zo ben ik opgevoed. Ik ben niet zo moedig maar als het erop aan komt kan je op me rekenen. Daarom Griffoendor. - Ravenklauw; Ik ben wel een beetje een leergierig type, en als ik iets weet wil ik het ook laten merken. Daarom Ravenklauw.
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! do dec 10, 2009 9:56 pm
Je naam: Frankie Je leeftijd: 17 Je 2 favoriete afdelingen: Zwadderich en Griffoendor Waarom deze afdelingen: Zwadderich vooral om Frankie's innerlijk. Ze is sluw, gemeen, wil het liefst iedereen treiteren, maar niet alles mag van haar duivelshart. Griffoendor is de tweede keus omdat er verder niets boeiends is. Ze heeft het oog alleen maar op Zwadderich gericht.
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! do dec 10, 2009 9:59 pm
Je naam: Jessy Je leeftijd: 17 Je 2 favorite afdelingen: Griffoendor en ... Zwadderich. Waarom deze afdelingen: Griffoendor omdat ik denk dat ik dar het beste pas. ik ben ook wel moedig. Zwadderich omdat draco erin zit.
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! vr dec 11, 2009 8:40 pm
Je naam: Riley Je leeftijd: 17 Je 2 favorite afdelingen: Zwadderich en Griffoendor Waarom deze afdelingen: Ik hou van de donkere kant van het vak. en van het ene uiterste met het andere uiterste vergelijken ; zwadderich vs. griffoendor. er kan er maar een de beste zijn, en dat is voor mij natuurlijk zwadderich.
Bounty 1e jaars
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 15-12-09
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! di dec 15, 2009 3:31 pm
Je naam: Bounty Je leeftijd: 15 Je 2 favorite afdelingen: Griffoendor & avenklauw Waarom deze afdelingen: Ik geloof dat ik die 2 me gewoon het meest aanspreken omwille van hun positieve eigenschappen. Moed & Wijsheid zijn dat dan zeker hé? Ik ben zelf geen één van beide eigenlijk, dus ik denk dat dat me mijn voorkeur bepaald
jo-oost Dreuzel
Aantal berichten : 8 Registratiedatum : 29-12-09
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! di dec 29, 2009 4:36 pm
Je naam: jo-oost Je leeftijd: 14 Je 2 favorite afdelingen: Ravenklauw en Zwadderich Waarom deze afdelingen: Omdat mijn eigenschappen goed overeen komen met de eigenschappen van ravenklauw. En omdat ik een tweede ( zwadderich ) moest kiezen en dat altijd wel grappig is.
Tikazia Dreuzel
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 11-02-10 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! do feb 11, 2010 11:42 am
Code: Je naam: Tikazia Je leeftijd: 16 jaar Je 2 favorite afdelingen: Griffoendor en Ravenklauw Waarom deze afdelingen: Griffoendor omdat het altijd een gezellige boel is, en veel leuke personages uit Griffoendor komen, en Ravenklauw omdat die wel bij me past.
Julia Middelkoop Dreuzel
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 02-06-10
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! wo jun 02, 2010 8:00 pm
naam: Julia leefdtijd: 10 je twee favoriete afdelingen: Griffoendor en Huffelpuf Waarom: Ik vind dat hier de aardigste mensen in zitten
Onderwerp: Re: Indelingsceremonie! vr aug 20, 2010 12:24 am
Je naam: Marjolein Je leeftijd: 16 Je 2 favorite afdelingen: Zwadderich en Griffoendor. Waarom deze afdelingen: Ze zijn een helft van de yin yang, slecht - goed. En Zwadderich is mijn thuis omdat ik meer voor de slechte kant ben.