Onderwerp: Re: Mood, doing, thinking & listening zo dec 06, 2009 10:56 pm
Mood: Bored Doing: Forum Checken Thinking: *blank* Listening: Wind is Blowin' - Nakagauchi Masataka
Thurifer 3e jaars
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 07-12-09
Onderwerp: Re: Mood, doing, thinking & listening wo dec 09, 2009 12:25 am
Mood: Uitgeput Doing: Forummen, berichten replyen op last.fm Thinking: Ik zou zo erg naar bed moeten nu Listening: Peste Noire - Ballade cuntre les anemis de la France de Francois Villon
Onderwerp: Re: Mood, doing, thinking & listening wo dec 09, 2009 12:29 am
Mood: Devil Doing: Forum checken Thinking: Feel like killing someone! Listening: ---
Octavius Beginnend Tovenaar
Aantal berichten : 231 Registratiedatum : 07-12-09 Woonplaats : Peter Pan's place
Onderwerp: Re: Mood, doing, thinking & listening wo dec 09, 2009 5:10 pm
Mood:Prettig, ik voel me lekker en zit een lekker kopje thee te drinken Doing:Kop thee drinken Thinking:Wat zal ik vanavond eens doen? Listening:Naar 1 of andere flauwe tekenserie waar mn broertje naar zit te kijken
Morgause Faie 3e jaars
Aantal berichten : 80 Registratiedatum : 07-12-09 Leeftijd : 29 Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen
Onderwerp: Re: Mood, doing, thinking & listening wo dec 09, 2009 5:57 pm
Mood: Tired, geen zin om te gaan leren. Doing: Niks xD Thinking: Iwunnasleep and Iduntwunnagotomusixtheorylessons Listening: Jason Mraz - I'm Yours. Oh, nu Let The Bodies hit the Floor, door Drowning Pool xD
Thurifer 3e jaars
Onderwerp: Re: Mood, doing, thinking & listening wo dec 09, 2009 8:59 pm
Mood: Neutraal Doing: Forum Thinking: Ik wil aan ander ow voor mijn presentatie Listening: Immortal - Where Dark and Light don't Differ
SeverusSnape 1e jaars
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 06-12-09 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind
Onderwerp: Re: Mood, doing, thinking & listening wo dec 09, 2009 9:05 pm
Mood: Moe Doing:Op het forum rond kijken Thinking: Zin in het weekend Listening: Naar de tv op de achtergrond
Onderwerp: Re: Mood, doing, thinking & listening do dec 10, 2009 12:13 am
Mood: Iya da yo! [Ik wil niet!] Doing: Forum checken + posten Thinking: Iya da yo! Daigaku e ikitakunai! [Ik wil niet naar de universiteit... 's morgens om 7 uur!] Listening: --
Onderwerp: Re: Mood, doing, thinking & listening ma dec 14, 2009 10:15 pm
Mood: Moe Doing: Twitter, RPG forum, MSN, dit forum, Aantekeningen over typen en 2 banners maken Thinking: Heb zin in woensdag Listening: -
Thurifer 3e jaars
Onderwerp: Re: Mood, doing, thinking & listening do dec 17, 2009 2:14 pm
Mood: Opgewekt (vakantieeeeee!) Doing: Twitter, mail beantwoorden en dit forum. Thinking: Lang leven de sneeuw! Listening: Sopor Aeternus and the Ensemble of Shadows - The Goat
Onderwerp: Re: Mood, doing, thinking & listening do dec 17, 2009 3:57 pm
Mood: Dead Doing: Forum, Mail & Studeren Thinking: SNOWWW! ~ Ik wil niet aan m'n wetenschapsfilosofie!! Ik wil geen tentamen! Listening: Furukawa Yuuta, SPROUT, ...