Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Naar welke film kijk jij uit?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Naar welke film kijk jij uit? Empty
BerichtOnderwerp: Naar welke film kijk jij uit?   Naar welke film kijk jij uit? I_icon_minitimema dec 07, 2009 10:19 pm

Plaats hier naar welke films jij uitkijkt tot ze uitkomen in de bioscoop. Vermeld ook in minstens 2 volle zinnen waarom.

Ik kijk uit naar:
Brother: afgelopen zondag uitgekomen in de bioscoop. Het verhaal lijkt mij erg sterk, het gaat over twee broers, de 'perfecte' broer en het jongere broertje, de rebel. Als de oudste broer uitgezonden wordt naar Afghanistan neemt de jongeste broer de plaats in van zijn oudere broer. Zodra deze weer terug is uit Afghanistan, lijken de roll omgedraaid en wordt hun hele leven anders.
Alice in Wonderland: De nieuwste Burton. Zijn verfilming van het bekende verhaal van Alice in Wonderland. Ik ben een groot Burton fan sinds mijn 13e en volg al zijn films dan ook op de voet. Ook naar deze kijk ik erg uit. Een van Burton zijn vaste spelers, Johnny Depp, speelt een rol en die samenwerking (helemaal samen met Carter) zorgt altijd voor een gouden resultaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku
2e jaars
Riku


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam-like

Naar welke film kijk jij uit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar welke film kijk jij uit?   Naar welke film kijk jij uit? I_icon_minitimema dec 07, 2009 10:34 pm

De enige film waar ik op het moment naar toe zou willen in de Bioscoop is New Moon... ik weet niet precies waarom ik er echt heen wil. Waarschijnlijk gewoon om te kijken of de film een beetje trouw is aan het boek.

Andere film waar ik naar uit kijk is Ponyo on the Cliff by the Sea. Een animatiefilm die ondertussen al op DVD uit is. En ik wil de DVD dus hebben, maar het zal waarschijnlijk nog even duren voor ik in Amsterdam kom en de film dan ook daadwerkelijk kan kopen. Ik moet trouwens eerst nog zien dat ze de film daar hebben, al verwacht ik van wel aangezien ze ook alle andere films van dezelfde studio daar hebben staan. Ik zou de film ook via het internet kunnen kopen, maar dan ben ik waarschijnlijk duurder uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sindraa.livejournal.com
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Naar welke film kijk jij uit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar welke film kijk jij uit?   Naar welke film kijk jij uit? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 12:32 am

Ik kijk uit naar Transformers 3, Harry Potter 7 deel 1, Twilight 3, nieuw deel van Fast and the Furious als die komt en ben er misschien nog een paar vergeten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin Ownd98
3e jaars
Robin Ownd98


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 06-12-09
Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.

Naar welke film kijk jij uit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar welke film kijk jij uit?   Naar welke film kijk jij uit? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 9:42 am

Ik kijk uit naar HP 7,1. Dat is de enige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Naar welke film kijk jij uit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar welke film kijk jij uit?   Naar welke film kijk jij uit? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:27 pm

Harry Potter deel 1 en 2, Eclipse en Alice In Wonderland...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Gesponsorde inhoud





Naar welke film kijk jij uit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar welke film kijk jij uit?   Naar welke film kijk jij uit? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Naar welke film kijk jij uit?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke film heb jij voor het laatst gezien?
» Hoeveel uur kijk jij per dag TV?
» Ik gooi ... naar beneden.
» Wat is je laatst gekochte film?
» Welke school zit jij?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Krijsende Krot :: Films-
Ga naar: