Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?

Ga naar beneden 
+5
SeverusSnape
Robin Ownd98
Anadria
Darlene
Gregory
9 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?   Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:15 pm

Heb jij het laatste hoofdstuk als eerste gelezen, tussendoor of gewoon op het einde?

Laat het hier weten en zeg ook waarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?   Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:20 pm

Nee, dat heb ik niet gedaan, maar mijn achternichtje had al gezegt dat Harry niet dood ging, dus ik hoefde me er niet zo veel zorgen om te maken. Toen ik halvewege was, had ik de eerste regels gelezen en daarna ben ik weer verder met het boek gaan lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?   Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:25 pm

Nee, heb ik niet gedaan. Doe ik nooit. Dan is de spanning van het boek meteen weg en kan je het net zo goed niet lezen vind ik. Ik lees nooit de laatste bladzijde of het laaste hoofdstuk eerst, zelfs niet bij HP.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Robin Ownd98
3e jaars
Robin Ownd98


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 06-12-09
Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.

Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?   Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:34 pm

Nee, dat doe ik nooit. Dan is de spanning is weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
SeverusSnape
1e jaars
SeverusSnape


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind

Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?   Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:42 pm

Ik lees nooit de laatste bladzijde of hoofdstuk.
Vindt dat het spannend moet blijven tot het laatste toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magnificent4.actieforum.com/forum.htm
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?   Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 11:15 pm

Nee, en wat een lol, eerst het stuk "19 jaar later" gaan lezen en dan pas in het boek beginnen.... beetje kansloos
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy
1e jaars
Jessy


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Neverland.

Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?   Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 9:52 pm

nee, dat heb ik niet gedaan. ik vind dat dan de hele spanning eraf is en dat is niet leuk. ik wilde niet weten of harry nu doodging of niet, dus daarom heb ik het niet gedaan.
wel heb ik het boek een beetje doodgebladert voor ik begon met lezen. dan krijg je toch een beetje mee, maar niet alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?   Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 11:40 pm

Ik lees gewoon van het begin tot het eind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?   Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? I_icon_minitimevr dec 11, 2009 10:56 pm

Ik hoorde al van een klasgenoot wat er in het laatste hoofdstuk stond, omdat ze in de veronderstelling was dat ik het boek al uit had. Tja en dan doe je er niet veel meer aan. Dus niet door mijn eigen schuld wist ik het al voor ik het boek uithad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?   Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Laatste bioscoopfilm

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Harry Potter :: Zweinsteins Bibliotheek-
Ga naar: