Onderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? di dec 08, 2009 10:20 pm
Nee, dat heb ik niet gedaan, maar mijn achternichtje had al gezegt dat Harry niet dood ging, dus ik hoefde me er niet zo veel zorgen om te maken. Toen ik halvewege was, had ik de eerste regels gelezen en daarna ben ik weer verder met het boek gaan lezen.
Anadria 2e jaars
Aantal berichten : 60 Registratiedatum : 06-12-09 Leeftijd : 34 Woonplaats : In a vampire's house
Onderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? di dec 08, 2009 10:25 pm
Nee, heb ik niet gedaan. Doe ik nooit. Dan is de spanning van het boek meteen weg en kan je het net zo goed niet lezen vind ik. Ik lees nooit de laatste bladzijde of het laaste hoofdstuk eerst, zelfs niet bij HP.
Robin Ownd98 3e jaars
Aantal berichten : 95 Registratiedatum : 06-12-09 Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.
Onderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? di dec 08, 2009 10:34 pm
Nee, dat doe ik nooit. Dan is de spanning is weg.
SeverusSnape 1e jaars
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 06-12-09 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind
Onderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? di dec 08, 2009 10:42 pm
Ik lees nooit de laatste bladzijde of hoofdstuk. Vindt dat het spannend moet blijven tot het laatste toe.
Octavius Beginnend Tovenaar
Aantal berichten : 231 Registratiedatum : 07-12-09 Woonplaats : Peter Pan's place
Onderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? di dec 08, 2009 11:15 pm
Nee, en wat een lol, eerst het stuk "19 jaar later" gaan lezen en dan pas in het boek beginnen.... beetje kansloos
Onderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? do dec 10, 2009 9:52 pm
nee, dat heb ik niet gedaan. ik vind dat dan de hele spanning eraf is en dat is niet leuk. ik wilde niet weten of harry nu doodging of niet, dus daarom heb ik het niet gedaan. wel heb ik het boek een beetje doodgebladert voor ik begon met lezen. dan krijg je toch een beetje mee, maar niet alles.
Apollo Admin
Aantal berichten : 159 Registratiedatum : 07-12-09
Onderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? do dec 10, 2009 11:40 pm
Ik lees gewoon van het begin tot het eind.
Thurifer 3e jaars
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 07-12-09
Onderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen? vr dec 11, 2009 10:56 pm
Ik hoorde al van een klasgenoot wat er in het laatste hoofdstuk stond, omdat ze in de veronderstelling was dat ik het boek al uit had. Tja en dan doe je er niet veel meer aan. Dus niet door mijn eigen schuld wist ik het al voor ik het boek uithad.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Heb jij eerst het laatste hoofdstuk gelezen?