Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zweinstein

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:28 pm

Welkom iedereen bij Zweinstein!

Hier mag je vrij door Zweinstein lopen en je mag ook het terrein op, maar je mag niet buiten het terrein van Zweinstein. Het is de bedoeling dat je net zoals in de Grote Zaal jezelf speelt. Voor de rest mag je natuurlijk zelf bepalen in welke RPG stijl je speelt.

Er zijn natuurlijk een paar regels aan verbonden:

Code:
Doe geen gekke dingen zoals Onvergeeflijke Vloeken of Jeweetwel.
Je speelt gewoon jezelf, met je nickname. Je bent dus niet een of ander personage.
Je moet wachten tot twee andere mensen hebben gepost.
Je mag 3x per pagina posten.

Veel plezier iedereen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimewo dec 09, 2009 12:07 am

Kevin liep het terrein van Zweinstein op en ging tegen de beuk aan zitten. Hij pakte een boek die hij van zijn vader had gekregen met de titel Zwarte Magie en zijn voordelen, het leek hem een interessant boek, maar wist wel zeker dat het verboden was. Daarom las hij het buiten en niet binnen onder de neus van één van de docenten of de congierge. Hij sloeg het boek open en begon aan het eerste hoofdstuk betiteld De definitie van Zwarte Magie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimewo dec 09, 2009 4:54 pm

Octavius liep buiten over het terrein langs het meer, en af en toe schopte hij een steentje in het water. Hij was zo diep in gedachten verzonken dat hij pas merkte dat er iemand bij de oude beuk zat toen die persoon een bladzijde omsloeg. Octavius schrok op vanuit zijn stille overpijnzingen en keek wie het geluid veroorzaakte. Apollo zat bij de beuk en las een boek. Octavius keek om zich heen, er was verder niemand en Apollo leek daar wel eenzaam en alleen. Hij stapte op Apollo af en ging naast hem tegen de beuk zitten.
'hej Apollo. Rustig dagje niet? Lekker om even wat te lezen zo. Wat lees je eigenlijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin Ownd98
3e jaars
Robin Ownd98


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 06-12-09
Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimewo dec 09, 2009 5:23 pm

Robin stapte rond het meer. Het blokuur toverdranken was al een kwartier gedaan. Hij stapte naar Apollo en Octavius. Hij ging naast Octavius zitten. "Hoe gaat het?" vroeg hij verlegen. Hij keek mij in het boek van Apollo, maar toen besefte dat dat onbeleefd was een stopte ermee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimewo dec 09, 2009 6:47 pm

Vermoeid na de les liep Darlene naar buiten. "Hee, jongens" zei ze toen ze Octavius, Robin en Kevin zag. Ze ging zitten en keek de jongens even een voor een aan. "Hoe was jullie eerste lesdag tot nu toe?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimewo dec 09, 2009 6:55 pm

Terwijl Octavius nog zwijgzaam op het antwoord van Apollo wachte kwam Robin naast hem zitten. 'Hoe gaat het?' vroeg Robin. 'Ja lekker, en met jou? Hoe ging je eerste dag?'
Niet veel later komt Darlene aanlopen, 'Hee, jongens. Hoe was jullie eerste lesdag tot nu toe?'
Octavius gaat schikt even een stukje op zodat hij wat comfortabeler tegen de boom zit.
'Ja mijn eerste lesdag was prima, het is me gelukt de toverdrank van Sneep te brouwen en ook de rest van de lessen is goed gelukt, en die van jou?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimewo dec 09, 2009 10:43 pm

Kevin schrok van dat er opeens zoveel volk aan kwam zetten en verborg zijn boek snel toen Octavius werd afgeleid door Robin en Darlene. Hij wou eerst vragen of hij misschien erg lekker rook en dat ze hem daarom stalken, maar hield zich in. "Mijn eerste lesdag was best saai, Kruidenkunde is niks aan." zei hij nonchalant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimewo dec 09, 2009 10:51 pm

'Ja mijn eerste lesdag was prima, het is me gelukt de toverdrank van Sneep te brouwen en ook de rest van de lessen is goed gelukt, en die van jou?' zei Octavius. "Mijn eerste dag ging ook wel goed, de lessen gingen beter dan ik verwachte" zei ze met een glimlach.

"Mijn eerste lesdag was best saai, Kruidenkunde is niks aan." zei Kevin. "Ja klopt, dat kan inderdaad erg saai zijn" beaamde Darlene. Ze glimlachte even en ging achterover liggen en leunde op haar ellebogen. De zon scheen in haar gezicht. "Fijn" zei ze, "dat de zon nog schijnt bedoel ik"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimewo dec 09, 2009 10:56 pm

'Fijn om te horen dat je eerste lesdag geslaagd is, als jullie me nu willen excuseren, ik heb een aantal ehh.... dingen na te pluizen, prettige dag nog.' Octavius stond op, keek even verwonderd naar Apollo, die even daarvoor nog een boek vast had gehouden dat nu spoorloos verdwenen was en beende daarna terug naar het kasteel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimewo dec 09, 2009 11:03 pm

Kevin keek naar Octavius die blijkbaar nog wat te doen had en daarom zich weg beende. Kevin richtte zijn blik op Darlene. "Ja, het is heel lekker weer.."
Hij bedacht zich net iets en wende zijn blik af van Darlene en keek naar het meer. Hij trok zijn shirt en broek uit, gooide die op zijn tas, rende richting het meer en dook in zijn boxer het water in. Eerst ging er een koude rilling door hem heen, maar na eventjes was het wel gewend. "Kom er ook in" schreeuwde Kevin. "Het water is heerlijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimewo dec 09, 2009 11:13 pm

OOC: sorry ik blijf apollo zeggen, ik kijk naar je naam en dan zet ik het er gewoon neer, pure automatisme, ik heb geen zin om iedere keer al mijn posts te gaan editen, kan je daarmee leven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimedo dec 10, 2009 6:06 pm

"Ja, het is heel lekker weer.." zei Kevin, Darlene keek hem aan en glimlachte. Kevin begon zich uit te kleden. "Wat.." begon ze, maar ze zag dat Kevin naar het meer rende. Ze grinnikte even. "Kom er ook in" schreeuwde hij. "Het water is heerlijk." Darlene was echt een waterrat en liet haar dat geen 2e keer zeggen. Ze toverde haar kleding om voor een bikini, snel liep ze het water in. Het water kwam koud tegen haar lichaam aan. "Dit.... is... koud" bibberde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitimedo dec 10, 2009 11:29 pm

"Valt wel mee hoor" zei Kevin nonchalant die zijn toverstok altijd bij zich had en iets zachtjes mompelde zodat ze minder zou merken van de koelte. "Zwemt hier niet ergens een reuze inktvis?" vroeg Kevin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zweinstein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zweinstein   Zweinstein I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zweinstein
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Kasteel Zweinstein :: De Grote Zaal-
Ga naar: