Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Verklaar je nickname

Ga naar beneden 
+7
SeverusSnape
Thurifer
Morgause Faie
Octavius
Darlene
Robin Ownd98
Gregory
11 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Verklaar je nickname Empty
BerichtOnderwerp: Verklaar je nickname   Verklaar je nickname I_icon_minitimewo dec 09, 2009 1:50 pm

Ik besefte net dat we deze topic nog niet hadden!

Soms zie ik hier de gekste, grappigste en leukste namen op het forum ronddwalen. En dan krijg ik soms het idee van 'waar hebben jullie deze nickname vandaan gehaald?' of 'waarom hebben jullie voor deze nickname gekozen?' Nu wil ik weleens weten hoe jullie daarop zijn gekomen!

Dus... Hier kan je alles kwijt over je nickname! Heeft jouw nickname een speciale betekenis, een symbolische betekenis of heb je het vandaan uit het buitenland. Vertel het hier!

Mijn naam is dus Gregory omdat dit tevens in real life mijn naam is. :p
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Robin Ownd98
3e jaars
Robin Ownd98


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 06-12-09
Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.

Verklaar je nickname Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verklaar je nickname   Verklaar je nickname I_icon_minitimewo dec 09, 2009 3:21 pm

Mijn naam is Robin ownd98. Omdat Robin mijn naam is. Ownd een soort van makkelijk winnen. En 98 is mijn geboortejaar. (1998)
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Verklaar je nickname Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verklaar je nickname   Verklaar je nickname I_icon_minitimewo dec 09, 2009 4:33 pm

Ik heb gewoon mijn voornaam gedaan. Dit vind ik namelijk wel net zo makkelijk. Nog even voor iedereen, je zegt Darlien. It's English. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Verklaar je nickname Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verklaar je nickname   Verklaar je nickname I_icon_minitimewo dec 09, 2009 4:48 pm

Octavius, de voornaam van Keizer Augustus, 1 van de grootste keizers uit het oude Romeinse rijk. Deze man heeft veel betekend voor de geschiedenis. Daarnaast is hij een soort voorbeeld. Hij lapte ongeveer alle regels die er waren aan zijn laars en overtrad zonder scrupules de wet. Maar toen hij aan de macht stond, ging hij daar zeer verantwoordelijk mee om en zorgde ervoor dat er voor meer dan 100 jaar interne vrede was in het Romeinse keizerrijk (Pax Augusta)
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause Faie
3e jaars
Morgause Faie


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : In het huis dat bedolven is onder de rozen

Verklaar je nickname Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verklaar je nickname   Verklaar je nickname I_icon_minitimewo dec 09, 2009 5:37 pm

Morgause Faie, omdat op het andere forum ik eerst Mai Faerie was, en daarna Morgause. Ik vond dat het wel tijd was voor een nieuw iemand in de Feeëndynastie Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Thurifer
3e jaars
Thurifer


Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 07-12-09

Verklaar je nickname Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verklaar je nickname   Verklaar je nickname I_icon_minitimewo dec 09, 2009 9:04 pm

Thurifer komt uit een lied van een band waar ik veel naar luister, AmenRa. De volledige titel gaat als volgt: Thurifer et Clamor Ad Te Veniat. Ik vond het leuk klinken en ik vind het een gaaf lied, maar veel meer betekenis zit er niet achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
SeverusSnape
1e jaars
SeverusSnape


Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 49
Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind

Verklaar je nickname Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verklaar je nickname   Verklaar je nickname I_icon_minitimewo dec 09, 2009 9:07 pm

SeverusSnape omdat Severus Sneep me favoriete personage uit Harry Potter is en ik de engelse naam mooier vindt. En ik een grote fan van Alan Rickman ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magnificent4.actieforum.com/forum.htm
Anadria
2e jaars
Anadria


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : In a vampire's house

Verklaar je nickname Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verklaar je nickname   Verklaar je nickname I_icon_minitimewo dec 09, 2009 9:35 pm

Anadria heb ik zelfs verzonnen. Ik vind het vampierachtig klinken en dus past he perfect bij mij ^^
Je spreekt het trouwens op z'n Engels uit E-Neej-Dri-Ja, dus en niet op z'n Nederlands^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vampirica.forumh.net/forum.htm
Riku
2e jaars
Riku


Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam-like

Verklaar je nickname Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verklaar je nickname   Verklaar je nickname I_icon_minitimedo dec 10, 2009 12:02 am

Ik weet niet direct waar Riku vandaan is gekomen. Deels komt de naam vanuit Kingdom Hearts, deels komt hij uit DNAngel en misschien zelfs nog wel van andere plekken. Het enige wat ik er echt over kan zeggen is dat het een Japanse voornaam is die zowel voor meisjes als jongens te gebruiken valt. Ik geloof echter dat jongens hem vaker dragen dan meisjes. Afhankelijk van het Japanse karakter [Chinees karakter] wat er gebruikt wordt om de naam te schrijven kan het verschillende betekenissen hebben.

Ikzelf gebruik eigenlijk nooit een Japans karakter om de naam te schrijven. Vaak is het gewoon in Romaji [oftwel waar ik nu in typ] of ik gebruik Katakana [schiftsysteem voornamelijk gebruikt voor buitenlandse woorden]
Voornaamste betekenis die ik aan de naam Riku geef is de direct betekenis van de uitspraak: "land"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sindraa.livejournal.com
Frankie
3e jaars
Frankie


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ergens.

Verklaar je nickname Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verklaar je nickname   Verklaar je nickname I_icon_minitimezo dec 13, 2009 12:24 pm

Waarom ik Frankie heet.. is nogal niet verwachtend. Frankie is namelijk één van mijn favoriete personages. En daarbij bedoel ik niet een persoonlijkheid van mezelf, maar van een vreselijke bitch. Waarschijnlijk heb je haar al bij het sollicitatietopic van Survival Tour gezien. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessy
1e jaars
Jessy


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Neverland.

Verklaar je nickname Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verklaar je nickname   Verklaar je nickname I_icon_minitimedi dec 15, 2009 7:21 pm

Jessy..Ik heb eigenlijk hetzelfde verhaal als Frankie te vertellen, alleen dan met één van mijn eigen personages. Niet mijn favoriet, maar toch één van mijn geliefdere vrouwelijke personages. Ze heeft ook een totaal andere persoonlijkheid dan ik, maar zelf vind ik haar geweldig, dus heb ik haar hier als forumnaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verklaar je nickname Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verklaar je nickname   Verklaar je nickname I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verklaar je nickname
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Zweinstein Algemeen :: Perkamentus' Kantoor-
Ga naar: