Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hoe lang zit jij op het forum?

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Hoe lang zit jij op het forum?
Een halfuur
Hoe lang zit jij op het forum? Vote_lcap20%Hoe lang zit jij op het forum? Vote_lcap
 20% [ 1 ]
Een uur
Hoe lang zit jij op het forum? Vote_lcap20%Hoe lang zit jij op het forum? Vote_lcap
 20% [ 1 ]
Anderhalf uur
Hoe lang zit jij op het forum? Vote_lcap0%Hoe lang zit jij op het forum? Vote_lcap
 0% [ 0 ]
Twee uur
Hoe lang zit jij op het forum? Vote_lcap40%Hoe lang zit jij op het forum? Vote_lcap
 40% [ 2 ]
Drie uur
Hoe lang zit jij op het forum? Vote_lcap20%Hoe lang zit jij op het forum? Vote_lcap
 20% [ 1 ]
Vier uur of meer
Hoe lang zit jij op het forum? Vote_lcap0%Hoe lang zit jij op het forum? Vote_lcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5
 

AuteurBericht
Gregory
Admin
Gregory


Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 04-12-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Zweinstein

Hoe lang zit jij op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe lang zit jij op het forum?   Hoe lang zit jij op het forum? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 9:49 pm

Hier kun je ons vertellen hoeveel tijd je doorbrengt op het forum en of je nog meer tijd zal spenderen aan het forum in de toekomst.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://wizardworld.actieforum.com
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Hoe lang zit jij op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang zit jij op het forum?   Hoe lang zit jij op het forum? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 10:01 pm

Waarschijnlijk zit ik per dag wel langer dan 2 uur achter mn laptop en dus ook op het forum, maar er zitten mindere dagen bij dus ik houd het op gemiddeld 2 uur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Hoe lang zit jij op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang zit jij op het forum?   Hoe lang zit jij op het forum? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 10:34 pm

2 uur ofzo. Ik weet het niet precies. Als ik op mijn laptop zit openen ik gelijk het forum, maar post dan af en toe niks, maar ik denk wel dat ik 2 uur er op zit ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Hoe lang zit jij op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang zit jij op het forum?   Hoe lang zit jij op het forum? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 11:54 pm

Gemiddeld 2/3 uur, meestal in de avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe lang zit jij op het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang zit jij op het forum?   Hoe lang zit jij op het forum? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe lang zit jij op het forum?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vragenlijst over het forum!
» Forum einde?
» Forum Regels en Ranks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Zweinstein Algemeen :: De Hersenpan-
Ga naar: