Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Forum einde?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Forum einde? Empty
BerichtOnderwerp: Forum einde?   Forum einde? I_icon_minitimezo mei 09, 2010 1:06 am

Ik plaats dit topic maar even hier, gezien de "Grote Zaal" mij een plek lijkt waar we elkaar gezamelijk ontmoeten.

Er is sinds 11 Februari niks meer gepost op dit forum, dat is bijna 3 maanden terug, oftewel bijna 100 dagen.
Het is dus niet brutaal om te zeggen dat dit forum is doodgebloed, zoals voorspeld.
Het immer voorstel om van dit forum een "last Stand" te maken werd niet door iedereen met open armen ontvangen, doch wel door iedereen gesteund nadat het eenmaal was doorgezet.

Ik ben nu 19 jaar, ik begon met Harry Potter forums bezoeken toen ik 15 was, sommigen op dit forum ken ik dan ook al (het zij alleen via internet, and always without a face) al een jaar of 3/4.
Het lijkt mij gepast om met het doodbloeden van dit forum geheel te stoppen met het actief bezoeken van Harry Potter forums.
Aangezien de onderwerpen zo onderhand uitgemolken raken nu alle boeken bekend zijn en alles lang en breed besproken is.
Ik moet ik eerlijk zeggen dat ik de serie op dit moment weer lees, ik ben alweer bij de Halfbloed Prins aangekomen en zodra ik boek 7 uit heb ben ik van plan Harry Potter een tijdje in de kast te zetten. Al meer dan 10 jaar lees ik nu fanatiek Harry Potter en het is tijd om afscheid te nemen van iets wat mijn fantasie altijd gestimuleerd heeft, en mij zelfs (al zij het in mijn jongere jaren) soms zelfs een toevlucht heeft geboden als ik de "echte wereld" even helemaal zat was.

Alhoewel ik niet geheel zal afstappen van het "forummen" zal ik toch wel afstand nemen van de HP Forums en dus de mensen die ik hier en op andere forums tegenkwam, niet meer zal tegenkomen.

Sommigen kennen mij als Mr.Ocean, sommigen als Octavius, en sommigen als beide. Ik ben lid geweest van de forums van Gregory, in een enkel geval zelfs Admin nadat Gregory het zelf te druk had, soms was ik slechts waarnemend Mod van een Subforum en soms was ik helemaal niks. Ik heb dit alles altijd met veel plezier gedaan en het deed mij altijd pijn om te zien hoe een forum aan zijn eind kwam, gezien ik persoonlijk hier altijd gezellige tijden heb beleefd.

Dat dit forum nu doodgebloed is, en het mij eigenlijk totaal niks doet is voor mijzelf een indicatie dat het mooi geweest is.
Ik hoop niet dat mensen het offensief opvatten, ik wil jullie in korte woorden alleen bedanken voor fijne jaren op de forum's!

Met veel dank, Octavius
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum einde?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vragenlijst over het forum!
» Hoe lang zit jij op het forum?
» Forum Regels en Ranks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Kasteel Zweinstein :: De Grote Zaal-
Ga naar: