Onderwerp: Wie is de beste Harry Potter acteur? zo dec 06, 2009 7:16 pm
Ik vind Daniel Radcliffe één van de beste acteurs omdat hij de geknipte persoon is om Harry Potter te spelen. Alan Rickman komt bij mij op de tweede plaats terecht omdat hij exact Sneep is en bovendien heeft hij een hele goeie stem waardoor hij nog meer op Sneep lijkt.
Anadria 2e jaars
Aantal berichten : 60 Registratiedatum : 06-12-09 Leeftijd : 34 Woonplaats : In a vampire's house
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter acteur? zo dec 06, 2009 9:11 pm
Ik vind dat de meeste acteurs wel écht goed gecast zijn. Maar als ik iemand als beste acteur moet aanduiden, dan is dat toch Alan Rickman als Severus Snape. Hij speelt die rol echt geweldig. Hj gedraagt zich echt zoals Snape is en hij ziet er ook gewoon uit zoals ik me Snape had voorgesteld.
SeverusSnape 1e jaars
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 06-12-09 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter acteur? zo dec 06, 2009 9:17 pm
Ik vindt ze bijna allemaal wel goed maar voor mij springt Alan Rickman er bovenuit. Hij zet de rol van Severus Sneep goed neer en lijkt gewoon heel erg op het personage uit de boeken. Zijn stem is ook helemaal zoals het bij sneep hoort te zijn. Komt lekker streng en sarcastisch over.
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter acteur? ma dec 07, 2009 1:09 am
Daniel is echt super als Harry, ze hadden geen beter kunnen vinden. Maar Alan is ook geweldig. Ik vind hem soms echt eng als Snape. xD
Insanity 1e jaars
Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 06-12-09 Leeftijd : 32 Woonplaats : Onder je bed
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter acteur? ma dec 07, 2009 12:37 pm
Sowieso Alan Rickman, om de redenen die de mensen boven mij al hebben gegeven. Hij is gewoon perfect voor deze rol.
Dan ook nog James & Oliver Phelps. Ze komen niet zo vaak voor in de films, maar de Weasley twins vind ik echt geweldig!
Dean 2e jaars
Aantal berichten : 51 Registratiedatum : 07-12-09 Leeftijd : 30 Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter acteur? ma dec 07, 2009 10:17 pm
Alan Rickman, hij speet die rol gewoon gewelig. Het blijft vreemd om hem in een andere film te zien, ondanks dat hij een acteur is, maar je ziet dat zwarte gewaad nog steeds zwieren.
Apollo Admin
Aantal berichten : 159 Registratiedatum : 07-12-09
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter acteur? wo dec 09, 2009 12:39 am
Alan Rickman natuurlijk, Daniel heeft één minpunt, zijn lach, die is soms wat nepjes maar verder is hij wel goed.
Octavius Beginnend Tovenaar
Aantal berichten : 231 Registratiedatum : 07-12-09 Woonplaats : Peter Pan's place
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter acteur? wo dec 09, 2009 7:02 pm
Alan Rickman is voor mij degene die zijn rol het meest overtuigend speelt. Hij is gewoon goed, zijn gezichtsuitdrukkingen zijn ronduit geweldig en het sarcasme waarmee hij hoort te spelen komt voor 100% over.
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter acteur? za dec 12, 2009 5:46 pm
Tom Felton, ongetwijfeld. Hij weet de rol van Draco erg goed op zich te brengen en het is een echte Dracotype. Hij voldoet aan alles wat zo'n personage nodig heeft. Zijn uiterlijk, en zijn persoonlijkheid dat hij echt gemeen is, maar ook weer een beetje bang dat hij op bepaalde dingen gesnapt wordt. Ik vind hem in ieder geval geweldig!
jo-oost Dreuzel
Aantal berichten : 8 Registratiedatum : 29-12-09
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter acteur? di dec 29, 2009 4:49 pm
Alan rickman
Kan niet uileggen waarom. Het is denk ik vooral de manier waar op hij speelt.
Bounty 1e jaars
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 15-12-09
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter acteur? wo dec 30, 2009 2:07 am
Ik vind dus ook alle acteurs heel erg goed. Alan Rickman is wel een van m'n favorieten, vooral omwille van zijn perfecte vertolking van Sneep uiteraard. Vind het bijzonder hoe 'echt' hij overkomt in het verhaal en hou van zijn gezichtsuitdrukkingen als Snape. Zijn betreurde manier van spreken vind 'k ook geweldig xD
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter acteur? do aug 19, 2010 11:55 pm
Als ik een acteur moest kiezen dan zou ik voor Draco/Tom gaan omdat Tom zich heel erg goed inleeft in zijn rol en Draco heel arogant neerzet. En hij speelt een rol die niet op zichzelf lijkt.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter acteur?