Onderwerp: Wie is de beste Harry Potter actrice? zo dec 06, 2009 9:13 pm
Ik vind Emma Watson één van mijn favoriete actrices omdat ze Hermelien heel goed speelt en zich echt inleeft in haar rol. Ze is gewoon Hermelien als ik haar had voorgesteld. Ook is Maggie Smith mijn favoriete actrice, ze is gewoon Professor Anderling. Precies uit de boeken voorgesteld.
Anadria 2e jaars
Aantal berichten : 60 Registratiedatum : 06-12-09 Leeftijd : 34 Woonplaats : In a vampire's house
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter actrice? zo dec 06, 2009 9:22 pm
Ik vind dat Evanna Lynch als Luna Lovegood haar rol het best vertolkt. Ze is gewoon zoals Luna moet zijn; de dromerigheid enzo.
Ook Maggie Smith als Anderling vind ik geweldig. Uiteindelijk zijn de meeste actrices wel goed gecast, maar Evanny Lynch vind ik toch het beste.
SeverusSnape 1e jaars
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 06-12-09 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bij Severus Sneep in Wevers Eind
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter actrice? zo dec 06, 2009 9:24 pm
Maggie Smith. Zij zet Anderling precies zo neer als in de boeken. Ze komt ook echt streng en rechtvaardig over en haar uiterlijk klopt ook wel met wat ik in gedachte had toen ik de boeken las. Ze is ook gewoon een heel goed actrice.
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter actrice? ma dec 07, 2009 1:08 am
Emma Watson, maar Maggie is ook super. Maar ik heb gekozen voor Emma, ze zet Hermione altijd goed neer en ze is precies de Hermione die ik altijd in gedachten had. Alleen ze is iets te knap, maar daar kan zij ook niet zo veel aan doen.
Robin Ownd98 3e jaars
Aantal berichten : 95 Registratiedatum : 06-12-09 Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter actrice? ma dec 07, 2009 8:44 am
Emma Watson, zij acteert het beste van iedereen. Ze lijkt ook veel op de Hermelien in de boeken, vooral in de 1.
Apollo Admin
Aantal berichten : 159 Registratiedatum : 07-12-09
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter actrice? wo dec 09, 2009 12:49 am
Emma Watson is geknipt voor Hermelien, erg knap hoe zij de wijsneus kan uithangen. Daarna vind ik Maggie Smith ook een goeie.
Octavius Beginnend Tovenaar
Aantal berichten : 231 Registratiedatum : 07-12-09 Woonplaats : Peter Pan's place
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter actrice? wo dec 09, 2009 7:03 pm
Ik vind Emma Watson geschikt voor de rol van Hermelien, ze is knap, ze is de giga wijsneus de gehele serie lang en ze weet gewoon de Hermelien neer te zetten die ik gedachten had toen ik de boeken las.
jo-oost Dreuzel
Aantal berichten : 8 Registratiedatum : 29-12-09
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter actrice? di dec 29, 2009 4:52 pm
Helena Bonham Carter en Evanna Lynch
Fantastisch gewoon. Ook heel verschillend.
Ook al vind ik de actrice van Belinda Broom ook geweldig
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Wie is de beste Harry Potter actrice?