Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voor welke voetbalclub ben jij?

Ga naar beneden 
+2
Robin Ownd98
Apollo
6 plaatsers
AuteurBericht
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Voor welke voetbalclub ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Voor welke voetbalclub ben jij?   Voor welke voetbalclub ben jij? I_icon_minitimema dec 07, 2009 12:54 am

Ik zelf ben een enorme fanatieke fan van Ajax!
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin Ownd98
3e jaars
Robin Ownd98


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 06-12-09
Woonplaats : Elewijt een dorpje in België.

Voor welke voetbalclub ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor welke voetbalclub ben jij?   Voor welke voetbalclub ben jij? I_icon_minitimema dec 07, 2009 9:03 am

Royal Sporting Club Anderlecht. (Ben een belg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
2e jaars
Dean


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^

Voor welke voetbalclub ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor welke voetbalclub ben jij?   Voor welke voetbalclub ben jij? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 10:23 pm

Ajax, ben al 11 jaar fan, komt door m'n zus. Daarnaast ben ik ook fan van Bayern Munchen, helaas gatt het nu een beetje slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Voor welke voetbalclub ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor welke voetbalclub ben jij?   Voor welke voetbalclub ben jij? I_icon_minitimedi dec 08, 2009 11:31 pm

Vittese ofcourse, you've got to honor where your blood comes from.
Mijn hele famillie komt uit Gelderland, altijd alzo geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Voor welke voetbalclub ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor welke voetbalclub ben jij?   Voor welke voetbalclub ben jij? I_icon_minitimedo dec 10, 2009 11:56 pm

Aha, ik ook, woon nu in Ede. Ben geboren in Arnhem, maar verhuisde op me derde naar Ede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

Voor welke voetbalclub ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor welke voetbalclub ben jij?   Voor welke voetbalclub ben jij? I_icon_minitimezo dec 13, 2009 8:06 pm

Ik heb als het goed is ook nog oud oud oud oud tantes wonen in Ede maar daar kom ik nooit. En ik heb nog famillie (ooms/tantes, opa en oma) in Arnhem, Velp en Rheden, waar ik wel regelmatig kom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean
2e jaars
Dean


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 07-12-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^

Voor welke voetbalclub ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor welke voetbalclub ben jij?   Voor welke voetbalclub ben jij? I_icon_minitimezo dec 13, 2009 8:39 pm

Geboren in Ouderkerk a/d Amstel, ligt onder Amsterdam. Mijn vader is voor Feyenoord en dan moet je wel uit principe voor Ajax zijn Razz. Ede? Daar gaat mijn broertje naar school xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Voor welke voetbalclub ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor welke voetbalclub ben jij?   Voor welke voetbalclub ben jij? I_icon_minitimezo dec 13, 2009 8:59 pm

Nou even een meisje er tussen door. xD Oké, ik ben niet echt voor een club, maar een vriendin van mij is voor Feyenoord en ze zei een keer als iemand mij zou vragen voor welke club ik ben, dat ik Feyenoord moest zeggen. En ik doe dat nog steeds. xD Geen idee waarom eigenlijk. Maar mijn beste vriend was voor de Graafschap (omdat ik in Winterswijk woon, dicht bij doetinchem) Maar nu is hij geloof ik voor AZ.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Apollo
Admin
Apollo


Aantal berichten : 159
Registratiedatum : 07-12-09

Voor welke voetbalclub ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor welke voetbalclub ben jij?   Voor welke voetbalclub ben jij? I_icon_minitimema dec 14, 2009 12:03 am

Darlene, dan is die beste vriend een nep supporter, als hij telkens van club veranderd.

Ik heb een hekel als mensen zeggen van "Ik ben voor PSV, want Affelay zit erin."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

Voor welke voetbalclub ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor welke voetbalclub ben jij?   Voor welke voetbalclub ben jij? I_icon_minitimema dec 14, 2009 12:57 am

Nou niet echt, hij was iets van 12 toen hij voor de Graafschap was, maar na mate hij ouder werd heeft hij dus echt gekeken wie er goed waren en wie volgens hem niet. Maar goed, hij is nu een fannatiek volleyballer, dus voetbal ligt bij hem op een laag pitje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Frankie
3e jaars
Frankie


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 10-12-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ergens.

Voor welke voetbalclub ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor welke voetbalclub ben jij?   Voor welke voetbalclub ben jij? I_icon_minitimema dec 14, 2009 10:22 am

En terecht! Volleybal is veel leuker, haha. Maar om op dit onderwerp te blijven qua voetbalclub, dan is dat Heerenveen! Ik weet, ze doen het niet helemaal perfect meer, maar ik blijf een trouwe volger. Nouja, mijn vader en mijn broertje dan, maar als dochter en zus hoor je ze wel te steunen. Vind ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voor welke voetbalclub ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor welke voetbalclub ben jij?   Voor welke voetbalclub ben jij? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voor welke voetbalclub ben jij?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke film heb jij voor het laatst gezien?
» Welke school zit jij?
» Welke game speel je nu?
» Welke kant zou jij kiezen?
» Regels voor de RPG

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Smekkies in Alle Smaken :: Sport-
Ga naar: