Onderwerp: Welke school zit jij? zo dec 06, 2009 10:21 pm
De titel zegt het al. Op welke school zit jij, dus hoe heet je college, welk niveau doe je? Misschien kun je ook even een link van de website van je school plaatsen? Zodat we een indruk krijgen.
Anadria 2e jaars
Aantal berichten : 60 Registratiedatum : 06-12-09 Leeftijd : 34 Woonplaats : In a vampire's house
Onderwerp: Re: Welke school zit jij? zo dec 06, 2009 10:29 pm
Ik zit op Lessius in Antwerpen. Ik zit op campus Sint-Andries. Dat is de campus voor Toegepaste Taalkunde. Ik zit nu in m'n tweede bachelor in de talen Engels en Russisch.
Onderwerp: Re: Welke school zit jij? zo dec 06, 2009 10:55 pm
Universiteit Leiden
Ik doe nu BA2 TCJ, Talen en Culturen van Japan... Das een onderdeel van de faculteit Geesteswetenschappen sinds vorig jaar. Daarvoor heette het veel minder interesant de Faculteit der letteren.
Dean 2e jaars
Aantal berichten : 51 Registratiedatum : 07-12-09 Leeftijd : 30 Woonplaats : Utrecht/Gelderland, ligt er tussen in ^^
Onderwerp: Re: Welke school zit jij? ma dec 07, 2009 10:29 pm
Rembrandt College - Vmbo-t, Havo, Vwo
4e klas Vmbo-T, het is dus een gewone middelbare school^^
Thurifer 3e jaars
Aantal berichten : 84 Registratiedatum : 07-12-09
Onderwerp: Re: Welke school zit jij? ma dec 07, 2009 11:37 pm
Riku schreef:
Universiteit Leiden
Ik doe nu BA2 TCJ, Talen en Culturen van Japan... Das een onderdeel van de faculteit Geesteswetenschappen sinds vorig jaar. Daarvoor heette het veel minder interesant de Faculteit der letteren.
Leuk, een vriendin van mij doet dezelfde studie op dezelfde universiteit als jij.
Reinwardt Academie Ik zit op de Reinwardt Academie waar ik HBO Cultureel Erfgoed studeer. Het is een onderdeel van de Amsterdamse Hogeschool van de Kunsten. Ik zit in mijn eerste bachelor jaar.
Onderwerp: Re: Welke school zit jij? di dec 08, 2009 7:58 pm
Ik zit dus in mijn 1ste bachelor geschiedenis aan de universiteit gent. Tot nu toe doe ik het heel graag en kom je echt zeer veel te weten over een uitgebreid resem aan kennis over allerhande belangrijke personen, gebeurtenissen. Het brengt wel veel werk met zich mee, maar dat hoort er eenmaal bij.
Onderwerp: Re: Welke school zit jij? wo dec 09, 2009 4:51 pm
Ik zit op het ROC in Apeldoorn, ik volg daar de Vavo (havo in 1 jaar) en een jarige kunstopleiding (CIBAP heet dat).
ROC Aventus
Klia 1e jaars
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 12-12-09 Leeftijd : 35 Woonplaats : overal en nergens
Onderwerp: Re: Welke school zit jij? za dec 12, 2009 9:28 pm
Unief Antwerpen en daar doe ik Taal en Letterkunde. Lekker wat Nederlands en Film, Theater en Literatuur erdoor duwen. Vooral heerlijk als je een auteur als Gerard Reve moet behandelen. Die man en ik zitten echt op hetzelfde niveau (it's all about sex, drugs & rock'n'roll!)