Zweinstein
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zweinstein

Welkom beste tovenaars!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Grote Zaal

Ga naar beneden 
+7
Thurifer
Octavius
Darlene
Apollo
Robin Ownd98
Anadria
Gregory
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Riley
1e jaars
Riley


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 11-12-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : bolton

De Grote Zaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 4 I_icon_minitimedi dec 15, 2009 8:43 pm

Aandachtig luistert Riley naar wat Frankie te vertellen heeft. 'Misschien moeten we ze dan maar eens goed kennis laten maken met de zwadderaars?' en ze beweegt haar wenkbrauwen op en neer. 'Het zou wel zielig zijn he als ze daar niet tegen zouden kunnen' met een pruillipje kijkt ze van Frankie en Jessy naar Darlene en Octavius. Als ze Frankie ook iets hoort zeggen over Vilder barst ze in lachen uit. 'Geniaal, wat heb je nou aan zo'n poetsmiep? Triest mannetje'. Als ze ziet dat Jessy het over Octavius en Darlene heeft verschijnt er een brede grijns op Riley's gezicht. 'En wat voor iets leuks heb je in gedachten dan Jes?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Beginnend Tovenaar
Octavius


Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 07-12-09
Woonplaats : Peter Pan's place

De Grote Zaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 4 I_icon_minitimewo dec 16, 2009 3:10 pm

'En jij? vraagt Darlene naar aanleiding van zijn eigen vraag over wat ze van plan was.
'Ik? ik weet het niet, ik denk dat ik zometeen maar even een stukje ga lopen. Dat zet mn gedachten van dingen af snap je'
Hij had zijn bord inmiddels leeggeten en had het eigenlijk wel gezien in de grote zaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Beginnend Tovenaar
Darlene


Aantal berichten : 259
Registratiedatum : 06-12-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Alice' Wonderland

De Grote Zaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 4 I_icon_minitimewo dec 16, 2009 8:06 pm

'Ik? ik weet het niet, ik denk dat ik zometeen maar even een stukje ga lopen. Dat zet mn gedachten van dingen af snap je' zei Octavius. "Ja ik snap heel goed wat je bedoelt" zei ze en ze nam de laatste happen van haar eten. "Nou het was weer lekker" zei ze. Ze had het eten echt gemist hier, haar moeder kon absoluut niet koken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.daily-life.nl/
Gesponsorde inhoud





De Grote Zaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Zaal   De Grote Zaal - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Grote Zaal
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Grote Museum Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Zweinstein :: Het Kasteel Zweinstein :: De Grote Zaal-
Ga naar: